اخبار داغ

هر دم از این باغ بری می رسد؛

عدم حضور فرماندار سروآباد در محافل شهدا و قرآن به بهانه‎های مختلف+ واکنش تند امام جمعه موقت به این مسئله

عدم حضور فرماندار سروآباد در محافل شهدا و قرآن به بهانه‎های مختلف+ واکنش تند امام جمعه موقت به این مسئله
فرماندار و دیگر مسؤولین فرمانداری سروآباد برای اینکه در مراسمات مردمی و مذهبی شهرستان حضور پیدا نکنند به بهانه های مختلف از شهرستان خارج می شوند و می گویند یک جلسه مهم استانی دارند!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، روز گذشته (6 آذر 97) مراسمی با عنوان «ختم قرآن» که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان تدارک دیده شده بود، برگزار شد و هیچکدام از مسؤولین فرمانداری این شهرستان در مراسم مذکور حضور پیدا نکرده بودند و همین موضوع با واکنش تند ماموستا عبدالقادر حسینی امام جمعه موقت شهرستان مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

ماموستا حسینی در سخنانی انتقادی، با بیان اینکه مجلس قرآن، مجلس توحید و پیغمبر(ص) است، عنوان می کند: آقایی که مسؤولیت شهرستانی داری و شاید در آینده بخواهی به یک مسؤول بلندپایه ارتقا پیدا کنی این را بدان که اگر در خدمت قرآن نباشی، پست و مقام تو هیچ ارزش و فایده ای ندارد.

,

 

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان سروآباد که منظورش از آقای مسؤول فرماندار سروآباد است، می گوید: آن آقای مسؤول شهرستانی باید به قرآن افتخار کند و هزاران بار آن را روی سرش بگذارد. «آیا همین که یک سمت مدیریتی داری نباید در مجلس ختم قرآن و مجلس فقرا حضور پیدا کنی؟». پیامبر(ص) به حضور در مجلس فقرا افتخار کرده است. هزاران افسوس برای مدیرانی (مسؤولین فرمانداری سروآباد) که از مجلس فقرا گریزان هستند.

,

 

,

ماموستا حسینی در ادامه می گوید: آیا نمی توانستید برای نیم ساعت هم که شده در بین مردم حضور پیدا می کردید مگر می خواهید چکار کنید؟ لابد می خواهید هواپیما بسازید و وقت ندارید؟!

,

 

,

او عنوان می کند: لابد آن آقای مسؤول (منظورش فرماندار سروآباد است) فکر می کند اگر در بین فقرا بنشیند «بُزش گَر می شود» (اشاره به یک ضرب المثل). مگر ما اینجا نشسته ایم «بُزمان گَر شده است؟».

,

 

,

ماموستا حسینی با انتقاد از رویکرد مسؤولین سروآباد، می گوید: وقتی هم در مورد عملکرد آقایان مسؤول مطلبی انتقادی نوشته می شود هزاران توهین و افترا به نگارنده و رسانه انتشار دهنده آن می بندند!

,

 

,

وی با طلب این دعا که «خدایا ما را هدایت کن و دینمان را دستخوش دنیایمان نکن»، ادامه می دهد: آقایان مسؤول، در نماز جمعه و جماعت که شما را نمی بینیم، در محفل قرآن که حضور ندارید، پس کجا شما را ببینیم؟! «شما را به خدا و رسول الله (ص) قسم می دهیم شما که حاضر نیستید در اینگونه مراسمات حضور پیدا کنید بگویید پس مردم کجا شما را ببینند و دادشان را به شماها بگویند؟! کجا؟ کجا؟ بگویید به چه مشغول هستید؟»

,

 

,

همچنین فرماندار در یکی دیگر از مراسمات مردمی شهرستان سروآباد در سالروز تشکیل بسیج (5 آذر) در مراسم مربوطه حضور نیافته بود و برای اینکه در تجمع بزرگ بسیجیان سروآباد حضور پیدا نکند و چفیه گردنش نیندازد، به بهانه اینکه یک جلسه مهم استانی دارد، شهرستان را ترک کرده بود و معلوم نبود که آن جلسه مهم چه جلسه ای بوده که استاندار در آن حضور نیافته و در مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج حاضر می شود و سخنران اصلی مراسم هم بوده است!!

,

 

,

فرماندار سروآباد همچنین در مراسم یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان با عنوان "شهدای کرامت"  که هم اکنون در مریوان در حال برگزاری است شرکت نکرده و این موضوع موجی از اعتراضات خانواده های شهدا و مردم مریوان را هم به دنبال داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه