اخبار داغ

گزارش تصویری

تشییع پیکر مطهر مرزبان شهید مصطفی عبدالملکی در قروه / امروز توطئه های دشمنان اثرگذار نخواهد بود

تشییع پیکر مطهر مرزبان شهید مصطفی عبدالملکی در قروه / امروز توطئه های دشمنان اثرگذار نخواهد بود
سرتیپ قاسم رضایی امروز و در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی عبدالملکی گفت: امروز مرزهای ایران اسلامی امن است و توطئه های دشمنان اثرگذار نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ،شامگاه سه شنبه در پی درگیری نیروهای مرزبانی بانه در نقطه صفر مرزی با قاچاقچیان و متجاوزین مرزی، ستوان دوم مصطفی عبدالملکی فرمانده پاسگاه بروشکانی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

امروز پیکر پاک و مطهر شهید مصطفی عبدالملکی بر دستان مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان قروه قرار گرفت و در میان سیل جمعیت دلدادگان مکتب عاشورا تشییع شد .

,

 

,

در این مراسم که با حضور فرمانده مرزبانی کشور سردار سرتیپ قاسم رضایی برگزار شد سردار خرم نیا فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان نیز حضور یافت.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

سردار سرتیپ یکم قاسم رضایی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: وجود انقلاب اسلامی با ارزش است چرا که با محتوای اسلام دستورات الهی را دنبال می کند و بقای این انقلاب بر ایستادگی و مبارزه با ظلم است که رمز این ماندگاری در جان فدا کردن و ایثار و از خود گذشتگی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه این انقلاب از بهترین ها، خون می خواهد، افزود: امروز نگاه مردم در قروه فریاد انقلابی بودن و پایبند بودن به ارزش های اسلامی را فریاد می زند .

,

 

,

فرمانده مرزبانی کل کشور ادامه داد: نگاه این مردم حفظ دستاوردهای انقلاب است و وقتی این مردم لبیک یا حسین می گویند یعنی مسیر انقلاب را می شناسند.

,

 

,

رضایی بیان داشت: ایران اسلامی امروز الگویی است در جهان و ما می بینیم که امروز این شهدا مرزها را کنار گذاشته اند و در قالب مدافعان حریم و مدافعان حرم ، در کنار یکدیگر به دنبال حفاظت از دستاوردهای انقلاب هستند .

,

 

,

, ,

 

,

به گفته وی امروز مردم ندا دادند که ما مصطفی های زیادی داریم و همه آماده ایم تا در رکاب رهبر انقلاب باشیم.

,

 

,

سرتیپ رضایی با بیان اینکه امروز مرزهای ایران اسلامی امن است و توطئه های دشمنان در آن وارد نمی شود گفت: همه مرزبانان جمهوری اسلامی در تمامی مرزها ایستاده اند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت خواهند کرد.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهادت شهید مصطفی عبدالملکی دارای پیام استکبار ستیزی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل است افزود: آرامشی که امروز در قروه در کردستان و در ایران اسلامی است مدیون امثال مصطفی عبدالملکی است.

,

 

,

رضایی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا در جان و قلب خانواده های شهدا جاری و ساری است اظهار داشت: امروز خانواده شهید عبدالملکی افتخار دارند که خانواده شهید هستند و این نهایت فرهنگ و ارزش است که پدر شهید می گوید فرزندم را در راه خدا و برای حفظ این نظام داده ام و جای تبریک دارد چرا که این فرهنگ، فرهنگ عاشورایی است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

گفتنی است در پایان این مراسم پیکر مطهر شهید عبدالملکی جهت خاکسپاری به زادگاه وی در ناحیه منفصل شهری قلعه انتقال داده شد .

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه