اخبار داغ

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

انسجام ظرفیت های هنری در جهان اسلام، هدف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت/به دنبال میزبانی همدان برای جشنواره فیلم مقاومت در سال ۹۸هستیم

انسجام ظرفیت های هنری در جهان اسلام، هدف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت/به دنبال میزبانی همدان برای جشنواره فیلم مقاومت در سال ۹۸هستیم
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هدف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انسجام ظرفیت های هنری در جهان اسلام است، تا جایی که در سال جاری شاهد ارسال آثاری از امریکا و شیلی به دبیرخانه جشنواره بودیم، بدین ترتیب مبارزین و افراد جهاد گری که در حوزه اهداف و آرمان هایشان برای آزادی خواهی تلاش می کنند به این جشنواره پیوسته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «علی بقایی» در گفت و گو با خبرنگارنافع، با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از هفتم تا یازدهم آذرماه جاری در همدان، گفت: در سال جاری همزمان با تهران دو استان همدان و اصفهان میزبانی جشنواره را هم عهده دار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی اظهار کرد: چهار فیلم اصلی «تنگه ابوقریب»، «امپراتور جهنم»، «سرو زیر آب» و «ماهور» در سه سانس 10 صبح، 15 و 18 بعدارظهر در مجتمع شهیدآوینی در دست اکران هست و البته فیلم های دیگر جشنواره از طریق بخش فرهنگی ـ اجتماعی سپاه نواحی برای اکران در مدارس، دانشگاه ها و مساجد قابل دسترسی برای متقاضیان است.

,

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: فیلم های تولید شده در حوزه های جبهه مقاومت، مدافعین حرم، جهان اسلام و یمن مظلوم مقاوم و کشورهای اسلامی در روزهای یاد شده اکران می شود.

,

بقایی در ادامه عنوان کرد: جشنواره فیلم مقاومت با عنوان فیلم دفاع مقدس از سال 62 آغاز شد و البته با فراز و نشیب های خود حتی برخی از سال ها به دلیل عدم حمایت تعطیل شد، اما در حال حاضر به عنوان جشنواره فیلم مقاومت نقشی در جبهه مقاومت ایفا می کند.

,

وی تصریح کرد: هدف این جشنواره انسجام ظرفیت های هنری در جهان اسلام و معرفی ظرفیت های مقاومت در حوزه بیداری اسلامی در جهان اسلام است تا جایی که حتی در سال جاری شاهد ارسال آثاری از امریکا و شیلی به دبیرخانه جشنواره بودیم، بدین ترتیب مبارزین و افراد جهاد گری که در حوزه اهداف و آرمان هایشان برای آزادی خواهی تلاش می کنند به این جشنواره پیوسته اند.

,

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین با اشاره به ظرفیت های بسیار در حوزه مقاومت موجود در استان همدان، گفت: به دنبال آن هستیم در سال 98 با درخواستمان میزبانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از تهران به همدان برسد.

,

بقایی با بیان اینکه استان همدان در حوزه مقاومت حرف های بسیاری برای گفتن دارد، اظهار کرد: ظرفیت هایی همچون شهید همدانی، قافله شهدای مدافع حرم، شهید الحسینی و نیز نخستین شهید ایران اسلامی یعنی شهید رسول حیدری که در جریان مردمی سازی مبارزات بوسنی در برابر استکبار به شهادت رسید، همه و همه متعلق به استان همدان است، از این رو می توانیم با اتکا به این ظرفیت ها بر میزبانی این جشنواره در سال آتی تأکید کنیم.

,

زنگنه

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه