اخبار داغ

گفت‌وگو با عضو شورای شهر تبریز؛

تاکنون هیچ‌یک از مناطق شهرداری تبریز ضرب و شتم پیرمرد جگرکی را تایید نکرده‌اند/ برای شناسایی مسببان بازرسی می‌کنیم

تاکنون هیچ‌یک از مناطق شهرداری تبریز ضرب و شتم پیرمرد جگرکی را تایید نکرده‌اند/ برای شناسایی مسببان بازرسی می‌کنیم
رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز می‌گوید پاسخ استعلام از مناطق 2 و 5 شهرداری تبریز درخصوص ضرب و شتم پیرمرد جگرفروش توسط نیروهای سدمعبر منفی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی آجودان زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی که ضرب و شتم یک جگرکی در تبریز را به تصویر می‌کشد، ابراز داشت: چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و در جلسه امروز شورای شهر نیز این موضوع مطرح شد و اعضاء بر بررسی ابعاد این ماجرا جهت احراز حقیقت تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: طی استعلام‌هایی که از مناطق 2 و 5 شهرداری تبریز داشته‌ایم، مسئولان حراست عنوان کرده‌اند نیروهای سد معبر آنان برخورد فیزیکی با دست‌فروش یا جگرفروشی در آن ساعت و زمان نداشته‌اند.

,

رئیس کمیسیون تحقیق و نظارت شورا با بیان اینکه تاکنون هیچ‌یک از مناطق شهرداری تبریز مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته‌اند و صحت و سقم ماجرا مورد تایید آنان واقع نشده است، از بازرسی این موضوع در کمیسیون مربوطه خبر داد تا عوامل این حادثه شناسایی شوند.

,

گفتنی است؛ تماس‌های آناج با معاون خدمات شهری شهرداری تبریز تاکنون بی‌نتیجه مانده است و مسعود برزگر جلالی از پاسخگویی در برابر اصحاب رسانه و افکار عمومی طفره می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه