اخبار داغ

سخن نمایندگان ‌با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی؛

خدابخش بیشتر از نمایندگان شهرستان‌ها پیگیر پروژه‌ها بود/ باید پروژه‌ آزادراه هشترود به ملکان تکمیل شود

خدابخش بیشتر از نمایندگان شهرستان‌ها پیگیر پروژه‌ها بود/ باید پروژه‌ آزادراه هشترود به ملکان تکمیل شود
نماینده ملکان، پیگیری امور و حضور مستمر استاندار سابق در شهرستان‌ها را از نکات برجسته‌ی خدابخش خواند و از پورمحمدی خواست به این رویه ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سلمان خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در پاسخ به این سوال که عملکرد یک ساله‌ی مجید خدابخش در آذربایجان‌شرقی را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: نمایندگان استان بر استانداری خدابخش اجماع داشتند و خوشبختانه او توانست عملکرد قابل دفاعی را از خود به نمایش بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی به تعامل استاندار سابق آذربایجان‌شرقی با مسئولان استانی، صنعت‌گران و پیگیری مطالبات تولیدکنندگان اشاره و خاطرنشان ساخت: مجید خدابخش بیشتر از نمایندگان حوزه‌های انتخابیه پیگیر پروژه‌ها بود و با بازدیدهای مستمر و مشاهده مشکلات از نزدیک به روند اجرای آن‌ها سرعت می‌بخشید، یک‌بار نشد نمایندگان موضوعی را به‌صورت فردی و جمعی پیگیری کنند و خدابخش را در میان خود نبینند.

,

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارتباط نزدیک خدابخش با مردم و حل مشکلات آنان اشاره و با تاکید بر اینکه او را استانداری موفق می‌دانست، عنوان کرد: استاندار سابق در راستای رفع موانع تولید و کسب و کار زحمات زیادی کشید و بسیاری از گره‌ها را باز کرد.

,

وی با بیان اینکه خدابخش در طول یک سال، سه‌بار به شهرستان ملکان سفر کرد و ضمن دیدار با مردم مشکلات‌شان را پیگیری نمود، از استاندار جدید خواست این نکات مثبت کارنامه‌ی استاندار قبلی را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد.

,

نماینده ملکان در پاسخ به این سوال که انتظارات او از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی چیست، اظهار داشت: پورمحمدی فردی دانشگاهی و علمی است و باتوجه به آشنایی‌اش با مباحث اجتناعی و فرهنگی انتظار می‌رود در استای رهنمودهای مقام معظم رهبری، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل معضلات این بخش را در اولویت کاری‌اش قرار دهد.

,

وی با تاکید بر لزوم پیگیری پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از سوی استاندار جدید جهت اتمام آن‌ها تا پایان عمر دولت دوازدهم، "آزادراه هشترود به ملکان" و "ذوب‌آهن شمالغرب کشور" را از جمله پروژه‌های نیمه‌تمامی خواند که بایستی مورد توجه قرار گیرند.

,

خدادادی در پایان صحبت‌های خود خواستار افزایش مراکز علمی در شهرستان‌ها و نقاط محروم استان شد و از پورمحمدی خواست پیگیر مصوبه‌ی مجلس درخصوص مناطق ویژه‌ی اقتصادی و آزاد باشد تا روند اجرای آن تسریع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه