اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

راه اندازی ۷۰ خانه قرآنی در آذربایجان غربی

راه اندازی ۷۰ خانه قرآنی در آذربایجان غربی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با راه اندازی ۷۰ خانه قرآنی جدید در سطح استان، تعداد خانه های قرآنی به ۲۵۰ باب می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه تبلیغات اسلامی چالدران که در محل دفتر امام جمعه ترتیب یافت، اظهار داشت: این تعداد خانه قرآنی در مناطق روستایی و شهری استان با هدف توسعه فعالیت های قرانی و ترویج فرهنگ قرآن راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه تعداد خانه های قرآنی استان به ۲۵۰ خانه افزایش خواهد یافت، افزود: در حال حاضر ۱۷۰ موسسه قرآنی در مناطق شهری و روستایی آذربایجان غربی در خصوص نشر معارف قرانی مشغول فعالیت هستند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، گفت: در آینده نزدیک در جهت توانمندسازی مدیران موسسات و مربیان قرآنی استان در مدارس دوره های باز آموزی به تعداد ۷۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام آقایی امام جمعه چالدران نیز در این جلسه با اعلام اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ نفر روحانی مستقر در این شهرستان زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی استان در راستای نشر و تبلیغ معارف دینی و قرآنی مشغول فعالیت هستند، افزود: تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد مقدس از ظرفیت خوبی جهت بر گزاری برنامه های موثر فرهنگی برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه