اخبار داغ

مدیر گروه بیماریهای دانشکده علوم پزشکی سیرجان مطرح کرد؛

مرگ ۳۵ نفر در سیرجان بر اثر بیماری ایدز

مرگ ۳۵ نفر در سیرجان بر اثر بیماری ایدز
مدیر گروه بیماریهای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در سیرجان ۳۵ بیمار ایدزی تا کنون فوت کرده و۳۲نفر نیز دارای پرونده اند ومراقبت میشوند که از این تعداد ۹نفر شان خانم می باشند که طی یکسال گذشته این بیماری در آنها شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛اکبر اسدی مدیر گروه بیماریهای دانشکده علوم پزشکی سیرجان به مناسبت هفته اطلاع رسانی ایدز گفت: با وجود همه پیشگیری هایی که انجام می شود باز هم باید بیماری ایدز راجدی گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به شعار امسال در این هفته که «من هم آزمایش ایدز میدهم» می باشد گفت: راه انتقال جنسی در بروز موارد جدیدمانقش بیشتری دارد بخصوص اگر حفاظت شده نباشد.

,

اکبر اسدی افزود: درسیرجان۳۵بیمار ایدزی تا کنون فوت کرده و۳۲نفر نیز دارای پرونده اند ومراقبت میشوند که از این تعداد ۹نفر شان خانم می باشند که طی یکسال گذشته این بیماری در آنها شناسایی شد.

,

به گفته وی افرادیکه سابقه اعتیاد تزریقی ویاسابقه زندان دارند ودارای سابقه خالکوبی وی ا به مراکز فاقد مجوز تاتو خالبرداری رفته اند بعنوان گروه پرخطر باید بیشتر به فکر این بیماری باشند.

,

اسدی افزود: مرکزمشاوره بیماریهای رفتاری واجتماعی این دانشکده در بلوار دکتر صادقی روبروی پارک ۱۷شهریور جنب مرکز بهداشتی سیدالشهدا واقع است و مکانی امن برای مشاوره بیماری ایدز با تلفن تلفن۴۲۲۰۴۰۲۲ می باشد

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه