اخبار داغ

شهردار کرمان:

افتتاح پروژه زیرگذر آزادی شهرکرمان تا بهمن ماه/انجام همزمان همه پروژه ها در یکسال امکان پذیر نیست

افتتاح پروژه زیرگذر آزادی شهرکرمان تا بهمن ماه/انجام همزمان همه پروژه ها در یکسال امکان پذیر نیست
شهردار کرمان گفت: همه پروژه ها را همزمان نمی توان در یک سال به پایان رساند و در صورت انجام همزمان پروژه ها هیچ کدام از آن ها به بهره برداری نمی رسند لذا ما تصمیم گرفتیم که از این به بعد پروژه ای کارها را پیش ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران عالم زاده در گفتگو با  راه آرمان در خصوص پروژه های شهر کرمان گفت: ما تصمیم گرفتیم که از این به بعد پروژه ای کارها را پیش ببریم یعنی به جای اینکه منابع مالی را روی همه پروژه ها متفرق و خرد کنیم که این گونه پیشرفت فیزیکی هر کدام از آن ها کم می شود تمرکز خود را روی دو یا سه پروژه برای هر سال می گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

شهردار کرمان افزود: همه پروژه ها را همزمان نمی توان در یک سال به پایان رساند و در صورت انجام همزمان پروژه ها هیچ کدام از آن ها به بهره برداری نمی رسند این گونه مردم نسبت به ما بی اعتماد می شوند که این برای مدیریت شهر و استان زشت است و سرمایه اجتماعی که مردم هستند را از دست می دهند.

,

عالم زاده در ادامه با بیان اینکه نوع نگاه مردم به بی برنامگی ما مدیران است، خاطر نشان کرد: به همین دلیل در تلاشیم که هر سال چند پروژه را به اتمام برسانیم تا اعتماد نسبی مردم برگردد و بدانند که شهرداری به دلیل مسائل و مشکلات خود نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و با این رویکرد جدید جبران مافات کنیم.

,

وی به پروژه زیر گذر آزادی شهر کرمان اشاره و تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه روشنایی زیر گذر میدان آزادی طی مناقصه ای که برگزار شد به یک شرکت واگذار شد و کار هم شروع شده است و آخرین عملیات اجرایی زیر گذرهم سرعت بالایی دارد.

,

شهردار کرمان بیان کرد: طبق قولی که دو پیمانکار یعنی قرارگاه خاتم و پیمانکار برق دادند تا بهمن پروژه میدان آزادی افتتاح می شود البته اگر به مشکلی برنخوریم  چرا که ممکن است برای برخی از اقلام نیاز به ورادات داشته باشد و این مسئله زمان زیادی می برد بنابراین اگر همه چیز خوب پیش رود بهمن ماه زیر گذر آزادی افتتاح می شود.

,

عالم زاده تاکید کرد: البته تلاش کردیم که از اجناسی استفاده کنیم که ایرانی باشند ولی در برخی موارد ممکن است برای تولید کننده مشکلی پیش بیاید و نتوانند تولید داشته باشند ولی نه از نظر تامین مالی و نه از نظر فنی مشکلی نداریم.

,

وی در پایان از روند کار پروژه ابوذر صحبت کرد و گفت: پروژه زیر گذر ابوذر هم سرعت بسیار بالایی دارد و امیدواریم که تا اسفند این پروژه هم آماده و تحویل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه