اخبار داغ

مردم بیجار در انتظار احداث کارخانه کلنگ سازی!/ پروژه های که هیچوقت به سرانجام نرسید+تصاویر

مردم بیجار در انتظار احداث کارخانه کلنگ سازی!/ پروژه های که هیچوقت به سرانجام نرسید+تصاویر
احداث کارخانه کلنگ سازی جهت ساخت کلنگ برای پروژه های که در شهرستان بیجار هیچوقت به سرانجام نمی رسد بهترین منبع درآمد و اشتغالزایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در گزارش ها، یادداشت ها و مصاحبه های که حساب آنها دستمان نیست از پروژه های که در شهرستان بیجار با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی شده و به سرانجام نرسیده بسیار نوشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کُردتودی,

 

,

پروژه های که اگر یک سوم آنها هم به مرحله آغاز بکار و تولید می رسید در رشد و توسعه اقتصادی شهرستان بیجار نقش مهمی داشت.

,

 

,

شهرستان بیجار مانند شهرهای دیگر کشور از معضل بیکاری و به تبع آن مهاجرت رنج می برد و هر از چند گاهی با هیاهوی مسئولان که صدای خود را در بوق و کرنا کرده که بیجار صاحب کارخانه و مراکز تولیدی می شود گوش فلک را کر کرده و بارقه ای از امید در دل مردم به ویژه جوانان تحصلیکرده این دیار جرقه می زند.

,

 

,

محال است مردم شهرستان بیجار خبر اسفند ماه سال 90 که با حضور محمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور وقت کلنگ احداث کارخانه خودرو سازی سایپا بر زمین زده شده را فراموش کنند.

,

 

,

کلنگ زنی که رسانه ای شدن آن موجب ایجاد کاروان همراه شور و شادی در بین جوانان شهر شد و بعلت بی ندبیری مسئولان این شادی در دل مردم دوام چندانی نیاورد به فراموشی سپرده شد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

این کلنگ زنی های بی سرانجام به همینجا ختم نمی شود و در دوره های مختلف با حضور مسئولان استانی شاهد کلنگ زنی ها بودیم که بعد از گذشت چند سال تا کنون به سرانجام نرسیده است.

,

 

,

کلنگ زنی سالن ورزشی شهرک پردیس، کلنگ زنی فاضلاب تخت ، کلنگ زنی 40 واحد مسکونی در روستای قراکند از دیگر کلنگ زنی های است که تا کنون به سرانجام نرسیده .

,

 

,

سال گذشته در چنین روزی شاهد کلنگ زنی هتل ورزشی بیجار در دامنه کوه نسار با حضور استاندار استان کردستان که خودشان اهل این خطه هستند بودیم و بعد از گذشت یکسال هنوز خبری از احداث این پروژه نیست.

,

 

,

, ,

 

,

در ایام هفته بسیج علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار طی سخنانی در مسجد حضرت محمد(ص) از کلنگ زنی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری استان کردستان به نام پتروشیمی با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان خبر داد.

,

 

,

داستان کلنگ زنی ها در شهرستان بیجار به همین تعداد بسنده نمی شود و این روزها خبر کلنگ زنی کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان بیجار موجب بروز حاشیه های شده که نیازمند تدبیر ویژه از سوی مسولان است.

,

 

,

هر چند ما خبرنگاران این اجازه را به خودمان نمی دهیم در کار مسئولان دخالت کنیم ، زیرا نهایت این پیشنهادها یا به شکایت ختم می شود یا تذکر که چرا چنین مباحثی مطرح شده است.

,

 

,

اما پا روی دل خودمان می گذاریم و برای خوشحال کردن مردم مظلوم و رنج کشیده شهرستان بیجار که سالهاست اسیر وعده های سرخرمن مسولان برای کسب آراء و کرسی های بهارستان شده اند یک پیشنهاد داریم و اینکه به جای تخریب زمین های شهرستان و استفاده بهینه از ظرفیت ها هر چه سریعتر اقدام به احداث کارخانه کلنگ زنی نمایند تا برای پروژه های که کاندیداهای بعدی مجلس می خواهند بر زمین بزنند معطل نماند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه