اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار رفاه اجتماعی سیرجان:

تمام دستگاه‌ها باید اطلاعات شاغلین را در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت کنند/کسب رتبه نخست اشتغال توسط اداره کار سیرجان

تمام دستگاه‌ها باید اطلاعات شاغلین را در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت کنند/کسب رتبه نخست اشتغال توسط اداره کار سیرجان
رئیس اداره تعاون، کار رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان گفت:دستگاه‌های اجرایی می توانند اطلاعات افرادی را در این سامانه ثبت کنند که تاکنون فاقد شغل بوده و درهمان سال مشغول به کار شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ هادیان رئیس اداره تعاون، کار رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان درخصوص سامانه رصد اشتغال گفت : براساس تصمیم شورای عالی اشتغال به منظور نظارت مستمر و موثر بر فرآیند ایجاد فرصتهای شغلی جدید در کشور و در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه بازار کار، ازابتدای سال ۱۳۹۰ سامانه ملی رصد اشتغال توسط وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی راه اندازی شده است که در شهرستان سیرجان نیز دستگاههای اجرایی دارای تعهداشتغال هرساله نسبت به ثبت اطلاعات شاغلین جدید واحدهای زیرمجموعه خود اقدام می کنند و در پایان هرسال گزارش آخرین وضعیت ثبتی هردستگاه در کارگروه تخصصی اشتغال استان مورد بررسی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 هادیان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات شاغلین خودرا در این سامانه ثبت کنند و اطلاعات شاغلان در این سامانه براساس خوداشتغالی، اشتغال زایی حقیقی و حقوقی، اشتغال دولتی و غیردولتی در بخشهای مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی ثبت می شود.

,

 وی در ادامه افزود: جهت ثبت در این سامانه هر کدملی فقط یکبار می تواند وارد شود و دستگاه‌های اجرایی می توانند اطلاعات افرادی را در این سامانه ثبت کنند که تاکنون فاقد شغل بوده و درهمان سال مشغول به کار شده اند.

,

 هادیان در خصوص میزان اشتغال توسط اداره کار شهرستان در سال ۹۶ گفت : تعداد ۲۵۰۰ نفر تعهد دستگاههای اجرایی شهرستان سیرجان درنظر گرفته شده بود که ۸۱۲۵ نفر با درصد تحقق ۳۰۷ انجام شد که رتبه اول اشتغال درسطح استان به سیرجان تعلق  گرفت. در سال ۹۷ نیز ۲۸۸۰ نفر تعهد شهرستان بوده است که تاکنون ۵۰۳۰ نفر با درصد تحقق ۱۷۴ انجام شده است و درحال حاضر نیز رتبه اول اشتغال در استان را سیرجان دارد.

,

 وی در پایان گفت : این موفقیت با هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی و پیگیری‌های مکرر نماینده و فرماندار محترم و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان به دست آمده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه