اخبار داغ

علت عدم پرداخت حقوق اساتید دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان

علت عدم پرداخت حقوق اساتید دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان در واکنش به انتشار نامه ای از سوی اساتید دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان، عنوان کرد: این عدم پرداخت به دلیل مشکلات قضایی است و در صدد رفع آن هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اخیراً اساتید دانشگاه علمی کاربدری بازرگانی کردستان با انتشار نامه ای از پرداخت حقوق معوقه خود اظهار نگرانی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

در نامه اساتید دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان به معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان آمده است:

,

 

,

جناب آقای خوش اقبال

,

 

,

معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری کردستان

,

 

,

با سلام و احترام

,

 

,

همانگونه که مستحضر هستید ما جمعی از مدرسین علمی کاربردی بازرگانی کردستان مدت 5 ترم است که حق الزحمه خود را دریافت نداشته ایم، با وجود پیگیری های بعمل آمده و صحبت با افراد گوناگونی که امید می رفت شاید در پرداخت حق الزحمه ما اثرگذار باشند متأسفانه و شوربختانه تأثیر مثبتی در روال کار ایجاد نشد. از دوران ابتدایی حدیثی از رسول اکرم (ص) برایمان نقل می شد که معلمین شغل انبیاء است طنز تلخ روزگار آنجا است که ما مدرسین این مرکز نه تنها جایگاه اجتماعی شایسته معلمی را کسب نکرده ایم که با بدقولی های مکرر رخ داده بدل به مالباختگانی شده ایم که باید در پی حق الزحمه پایین مدرسین علمی کاربردی این درو آن در بزنیم.

,

 

,

با عنایت به این امر که خواسته ما کاملاً قانونی و مشروع بوده و مطلقاً غرضی غیر از آن مطرح نیست از این رو آقای دکتر احمدی زاد را به نمایندگی از خود به عنوان نماینده انتخاب نموده ایم که برای پیگیری مطالباتمان به حضور خواهند رسید امیدواریم که این بار در بر پاشنه دیگری بچرد.

,

 

,

پیشاپیش از نظر مساعد جنابعالی کمال تشکر را داریم.

,

 

,

در همین رابطه رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: عدم پرداخت حقوق اساتید دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی کردستان به دلیل مشکلات قضایی بوده و سعی می کنیم هر چه زودتر آن را حل کنیم.

, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: بر اساس حکم قضایی این دانشگاه از تملک سازمان صنعت و معدن استان کردستان خارج شده و به بخش خصوصی واگذار گردیده و اکنون نیز حساب های بانکی آن در اختیار بخش مربوطه است و به همین سبب امکان پرداخت حقوق معوقه اساتید امکان پذیر نیست.

,

 

,

جوادی گفت: رایزنی هایی انجام شده و به زودی این مشکل رفع می شود.

,

 

,

وی افزود: البته مورد قضایی پیش آمده هیچ مشکلی در روند تحصیل دانشجویان این مرکز ایجاد نمی کند و دانشجویان نگران این موضوع نباشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه