اخبار داغ

سخن نمایندگان با استاندار جدید آذربایجان‌شرقی؛

منتظر حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان هستیم/ ترمیم جاده تبریز به شبستر در اولویت کاری پورمحمدی قرار گیرد

منتظر حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان هستیم/ ترمیم جاده تبریز به شبستر در اولویت کاری پورمحمدی قرار گیرد
نماینده شبستر خواستار حضور بانوان در پست‌های مدیریتی آذربایجان‌شرقی شد و از پورمحمدی خواست در انتصابات خود به این نکته توجه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، معصومه آقاپور در گفت‌‌‌‌‌‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در پاسخ به این سوال که عملکرد استاندار سابق آذربایجان‌شرقی را در طول یک سال اخیر چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: مجید خدابخش در راه‌اندازی بخش‌های اقتصادی و رفع موانع اقتصادی جزو مدیران عمل‌گرا بود و از تشریفات و نامه‌نگاری بی‌مورد خودداری می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خدابخش را فردی منطقی و لایق خواند و با اشاره به تلاش‌های او در بسترسازی برای حل مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: استاندار سابق با ارگان‌ها تعامل داشتند به کاری که انجام می‌دادند متعهد بودند.

,

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در تشریح اقدامات مثبت استاندار سابق در آذربایجان‌شرقی و حوزه‌ انتخابیه‌اش، توضیح داد: خدابخش برای پروژه‌ی آزادراه تبریز، بازرگان،مرند اهتمام ویژه‌ای داشت در رفع موانع تولید در شهرک‌های صنعتی شبستر تلاش زیادی کرد؛ در بخش بهداشت و درمان شهرستان شبستر نیز اقدامات موثری را انجام داد.

,

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات او از استاندار جدید آذربایجان‌شرقی چیست، توضیح داد: توقع داریم محمدرضا پورمحمدی با ایجاد اعتبارات و تسهیلات بانکی در رفع موانع تولید در بخش اقتصادی پیشرو باشد و سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی استان فراهم آورد.

,

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد پل‌های ارتباطی اتاق‌های بازرگانی با کشورهای همسایه شد و بر افزایش صادرات غیر نفتی به‌خصوص افزایش صادرات صنایع غذایی تاکید کرد.

,

وی در پایان متذکر شد: اولین انتظار ما از محمدرضا پورمحمدی در حوزه انتخابیه‌مان تشکیل جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی شهرستان شبستر همراه با مدیران کل است و در گام امیدواریم ترمیم جاده تبریز به شبستر، احیای دریاچه ارومیه و حضور بانوان در پست‌های مدیریتی استان در اولویت کاری استاندار آذربایجان‌شرقی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه