اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد؛

استفاده حداکثری از توان فنی و مهندسی قزوین در ساخت بیمارستان ۷۰۰تختخوابی

استفاده حداکثری از توان فنی و مهندسی قزوین در ساخت بیمارستان ۷۰۰تختخوابی
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: درخواست جدی که از مجموعه مشاوران و پیمانکار داریم که حداکثر استفاده را از توان فنی و مهندسی استان برای ساخت بیمارستان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، علی فرخزاد در بازدید از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین و تحویل پروژه به پیمانکار که پیش از ظهر امروز در محل اجرای پروژه برگزار شد، اظهار کرد: اینکه تامین اعتبار ساخت بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی را در بودجه سال ۹۷ بگنجانیم در حد معجزه بود و امروز این امر محقق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: از حدود ۴سال قبل بحث زمین‌یابی این پروژه مطرح شد و گزینه‌های متعددی پیش بینی کرده بودند که در نهایت این مکان که در بلوار رزمندگان قزوین واقع است، مورد تایید قرار گرفت.

,

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: این زمین بهترین گزینه از جهات مختلف بود چراکه از نظر پدافندی، دسترسی به نقاط مختلف شهر و اتوبان مرغوبیت خاصی دارد.

,

این مسئول بیان کرد: باید از مجموعه تعاونی “میثاق رزم آوران” تشکر کنیم که علی رغم مخالفت‌هایی که بود با مقابله با آن‌ها توانستند این زمین را در اختیار مردم بگذارند و امروز شاهد اجرای پروژه باشیم.

,

فرخزاد بیان کرد: در راستای طراحی و اجرای پروژه جلسات متعددی گذاشته شد تا با استفاده از نظرات مشاوران بهترین روش ساخت انتخاب شود و امروز ما هم از تیم پیمانکاری جدید انتظار داریم از روش‌های نوین دراجرا استفاده کنند.

,

وی ادامه داد: درخواست جدی که از مجموعه مشاوران و پیمانکار داریم که حداکثر استفاده را از توان فنی و مهندسی استان داشته باشند و در عوامل اجرایی، ماشین آلات و پیمانکاران دسته دوم و درخواست جدی ما است که از ظرفیت و پتانسیل بومی قزوین بهره‌مند شوند.

,

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: بدون شک نیازهای مردم استان قزوین در حوزه بهداشت و درمان با احداث این بیمارستان برطرف خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه باشیم.

,

استانداردهای فنی در احداث بیمارستان رعایت شده است

, استانداردهای فنی در احداث بیمارستان رعایت شده است,

, , ,

مسعود حق لطفی در ادامه این جلسه اظهار کرد: وظیفه تهیه زمین برای پروژه و فضاهای لازم برای احداث بیمارستان و مکان‌های دولتی برعهده اداره راه و شهرسازی است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: باتوجه به ضعفی که در استان داریم و شاهد فضاهای نامناسب هستیم، وظیفه اداری و اخلاقی ما است که بتوانیم برای فراهم کردن زمین مناسب کمک کنیم.

,

, , ,

پیمان پیرمرادی در انتهای جلسه ابراز کرد: احداث بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی استان قزوین به عنوان یک پروژه ملی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

,

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: امروز دغدغه‌های استان قزوین در حوزه بهداشت قابل لمس است و با ساخت این بیمارستان بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

,

وی افزود: ما سعی کردیم تعامل دو طرفه‌ای با حوزه دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی قزوین داشته باشیم  و مهمترین دغدغه ما رعایت استانداردهای فنی در ساخت بیمارستان است که این امر خوشبختانه محقق شد.

,

پیرمرادی تصریح کرد: تمام موارد مربوط به پدافند غیرعامل و مباحث ترافیکی در مکان یابی و اجرای پروژه لحاظ شده است و همچنین مباحث فنی و سازه‌ای و مدل ساختمان مورد بحث قرار گرفت و به نتایج خوبی رسید.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه