اخبار داغ

نمایشگاه پاییزه در نوق رفسنجان برپا شد+تصاویر

نمایشگاه پاییزه در نوق رفسنجان برپا شد+تصاویر
نمایشگاه پاییزه از ۷ تا ۱۶ آذرماه در اسماعیل آباد نوق رفسنجان دایر گردیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان; محمدرضا صفری مدیرعامل شرکت نمایشگاهی عصر گذشته هفت آسمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت :این نمایشگاه شامل ۱۲۰ غرفه از کل کشور است غرفه های شامل مواد غذایی ،خشکبار ،پوشاک ،ترشک و لواشک،مس ، بدلیجات و کلیه کالاهایی که مربوط به نمایشگاه می شود در اینجا وجود دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بیان داشت : این نمایشگاه از ۷ تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد و ساعات بازدید آن از ۹ صبح تا ۹ شب می باشد ، محل آن اسماعیل آباد نوق جنب پمپ بنزین می باشد این نمایشگاه با همکاری شورای اسماعیل آباد صورت گرفته است.

,

صفری تصریح کرد :این نمایشگاه از نظر کیفیت و کمیت کالاها مناسب می باشد دو سال قبل این نمیاشگاه را در فردوسیه نوق برگزار کردیم و امسال در محل اسماعیل آباد برگزار می شود.

,

وی افزود :استقبال مردم از این نمایشگاه خوب بوده است اجناسی که اینجا ارائه می شود ۲۰ درصد قیمت بازار است و شامل مایحتاج ضروری مردم است .

,

صفری ضمن قدردانی از فرمانداری ، بخشداری، نیروی انتظامی، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف رفسنجان و پاسگاه انتظامی، دهیاری و شورای اسلامی اسماعیل آباد دهستان رضوان بخش مرکزی رفسنجان از آقایان علیرضا نوری ،علی بنی اسدی ، علی ابوالهادی و گنجی و ساجدی و مریدی که در راه اندازی این نمایشگاه یاری رساندند، تشکر نمود .

,

, , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه