اخبار داغ

​همزمان با روز دانشجو برگزار می شود؛

اجتماع اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداء در دانشگاه سیستان وبلوچستان

اجتماع اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداء در دانشگاه سیستان وبلوچستان
دبیر جامعه ایمانی مشعر سیستان وبلوچستان گفت: به منظور پاسداشت شهدای دانشجوی استان اولین اجتماع آخرالزمانی اصحاب سیدالشهداء در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا بختیاری در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: هدف از برگزاری این اجتماع محوری، پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان است که همزمان با روز دانشجو در محل مسجد حضرت قائم دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,


وی ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم سخنرانی خواهد کرد که سیدرضا نریمانی نیز به نوحه سرایی می پردازد.

,
,


بختیاری تصریح کرد: این برنامه با همکاری جامعه ایمانی مشعر، شورای هیئات مذهبی استان، اداره کل تبلیغات اسلامی و به میزبانی هیئت دانشجویی متوسلین به 14معصوم(ع)، ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۶ آذرماه با حضور هیات های مذهبی شهرستان زاهدان برگزار می شود و از عموم شهروندان هیاتی برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

,
,


به گفته بختیاری، طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است نشست هم اندیشی مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام استان با سیدرضا نریمانی نیز انجام شود که در همین خصوص، مسئولان و جوانان هیاتی شهر می توانند با حضور در کارگاه یکروزه"مدیریت هیات داری" از راهکارهای عملی و علمی "رحیم آبفروش" جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر کشور نیز بهره مند شوند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه