اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس :

فارغ از مسائل سیاسی برای حل مشکلات استان اقدام کنیم/با کار شکنی وزراء در مسائل کرمان رو به رو هستیم

فارغ از مسائل سیاسی برای حل مشکلات استان اقدام کنیم/با کار شکنی وزراء در مسائل کرمان رو به رو هستیم
حسن پور گفت:استان کویری کرمان در مسئله خشکسالی و کمبود آب با معضلات اساسی دست و پنجه نرم می کند؛ بنابراین دولت باید در بودجه سال 98 چاره اندیشی کند و فارغ از مسائل سیاسی و حزبی دست به دست هم دهند تا این مسائل مرتفع گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به بودجه سال 98  در خصوص اولویت هایی که باید برای بودجه سال آینده استان کرمان در نظر گرفته شود، گفت:استان کرمان بزرگترین استان کشور از نظر وسعت است  اما پر حادثه خیز ترین استان کشور می باشد و این استان روزانه بر رویبره زلزله قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد:استان کویری کرمان در مسئله خشکسالی و کمبود آب با معضلات اساسی دست و پنجه نرم می کند؛ بنابراین دولت باید در بودجه سال 98  چاره اندیشی کند و فارغ از مسائل سیاسی و حزبی دست به دست هم دهند تا این مسائل مرتفع گردد.

,

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی و اساسی استان کرمان در بودجه سال آینده باید مسئله آب باشد، ابراز کرد: رئیس جمهور سال گذشته در جمع مردم ورسانه ملی قول دادند که تمام اختیارات دولت در اختیار استاندار کرمان به عنوان پایلوت نمونه اقتصاد مقاومتی تفویض خواهد شد.

,

حسن پور با اشاره به مطلب فوق افزود:ولی تا این لحظه نه تنها هیچ اختیاری به استانداری تفویض نشده است بلکه با کارشکنی وزرا در مسائل استان رو به رو هستیم.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات باید به صورت حنجره واحد کار عملیاتی انجام شود، تصریح کرد: چرا که در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم ودر شرایط پسا برجام چنانچه افراد  بخواهند استعلام کاری را بگیرند ماه ها طول می کشد و استعلام آنها به نوعی نوشدارو پس از مرگ سهراب خواهد بود.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است که باید پیگیری شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی استان باید به دنبال تغییر الگوی کشت در استان باشیم و در این راستا باید به سمت کشت گلخانه ای برویم و این فعالیت را به عنوان یک فرهنگ نهادینه کنیم.

,

حسن پور با اشاره به اینکه  استان کرمان دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی در زمینه انرژی های نو، پاک و خورشیدی است، اظهار کرد: با همکاری مسئولین می توانیم اقدامات مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

,

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه استان کرمان پرواز مستقیم به کشورهای همسایه ندارد، عنوان کرد: امروزه  برخی از کشورهای بازار  مستعدی برای استان کرمان دارند و در این راستا با در نظر گرفتن بودجه مناسب در سال آینده میتوانیم پروازهای مستقیم بین کرمان و دوحه،ترکیه و مسکو برقرار کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه