اخبار داغ

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین:

موضوع ساخت و ساز در دولتخانه صفوی درحال پیگیری است

موضوع ساخت و ساز در دولتخانه صفوی درحال پیگیری است
مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: در دولتخانه صفوی تخلفی صورت گرفته که کمیسیون ماده ۱۰۰ باید درمود آن نظر دهد و این کمیسیون تعیین می‌کند که باید چگونه با تخلف برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان پیرمرادی در گفت‌وگو با  شاخص، درباره بازارچه دایر شده توسط میراث فرهنگی در دولتخانه صفوی، اظهار کرد: در این مکان ساخت و ساز سازه‌ای اتفاق نیفتاده است و به صورت دیوراهای پارتیشن و سایه‌بان غرفه‌بندی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی در حوزه شهری موظف هستند قبل از اجرای هر پروژه‌ای پروانه لازم را از شهرداری اخذ کنند و در مورد میراث فرهنگی هم این امر مستثنی نیست.

,

مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین گفت: در دولتخانه صفوی تخلفی صورت گرفته که کمیسیون ماده ۱۰۰ باید درمود آن نظر دهد و این کمیسیون تعیین می‌کند که باید چگونه  با تخلف برخورد شود.

,

, , ,

این مسئول بیان کرد: تبصره‌های ده گانه ماده ۱۰۰ تکلیف را برای ساختمان‌های بدون پروانه مشخص کرده است که در آنجا تصمیم‌گیری خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه بدون شک به این موضوع رسیدگی خواهد شد، گفت: ساخت و ساز در دولتخانه صفوی در یک کمیسیون مطرح شده اما درمورد جزئیات آن اطلاع ندارم.

,

علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در این باره به خبرنگار شاخص، گفت: قانون برای تمام مواردی که پیش می‌آید ضابطه‌های لازم را تعریف کرده است و مسئله ساخت و ساز در دولتخانه صفوی هم اکنون روال قانونی خود را طی می‌کند.

, شاخص،,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه