اخبار داغ

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان خبر داد؛

برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کوهپایه

برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش در کوهپایه
رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش به خدمات برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان اشاره کرد و گفت: علاوه بر ویزیت رایگان پزشک عمومی، به خدماتی نظیر ارتوپدی، متخصصین داخلی، قلب، چشم، روانپزشکی ،جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات نیز به صورت رایگان می توان اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن یوسف زاده رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: طرح مردم یاری ویزیت رایگان بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان در روزهای پنج شنبه و جمعه به مدت دو روز در کوهپایه اجرا می شود و هدف از برگزاری این طرح، خدمت رسانی به مناطق محروم بنا به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده نیروی زمینی ارتش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی به خدمات برگزاری طرح مردم یاری ویزیت رایگان اشاره کرد و افزود: علاوه بر ویزیت رایگان پزشک عمومی، به خدماتی نظیر ارتوپدی، متخصصین داخلی، قلب، چشم، روانپزشکی ،جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات نیز به صورت رایگان می توان اشاره کرد.

,

یوسف زاده خاطرنشان کرد: همچنین اتاق عمل صحرایی، خدمات آزمایشگاه اکوکاردیوگرافی و نوار قلب از دیگر خدمات این طرح دو روزه است.

,

رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش گفت:  ساکنین منطقه کوهپایه می توانند از روز پنجشنبه به مدت دو روز به ساختمان کمیته امداد امام خمینی( ره )جهت استفاده و بهره مندی از این طرح مراجعه کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه