اخبار داغ

مدیر حوزه های علمیه استان کرمان:

حوادث یمن زمینه ساز ظهور و پشتیبانی از مهدی موعود است

حوادث یمن زمینه ساز ظهور و پشتیبانی از مهدی موعود است
مدیر حوزه های علمیه استان کرمان گفت: روایاتی وجود دارد که بیانگر وقوع یک نهضت اسلامی و زمینه ساز ظهور در یمن هستند ، سند تعدادی از این روایات هم صحیح است و وقوع این نهضت حتمی و پرچم آن پرچم هدایت و زمینه ساز ظهور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ حجت الاسلام المسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه های علمیه استان کرمان ظهر امروز در همایش طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه برادران و خواهران کرمان در دفاع از مردم مظلوم یمن با بیان اینکه روایاتی وجود دارد که بیانگر وقوع یک نهضت اسلامی و زمینه ساز ظهور در یمن است؛ افزود: سند تعدادی از این روایات هم صحیح است و وقوع این نهضت حتمی و پرچم ان پرچم هدایت و زمینه ساز ظهور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با افزودن اینکه در بعضی روایات بر ضرورت پشتیبانی از پرچم یمنی بیش از پشتیبانی از پرچم مشرقی ایران تاکید شده اظهار داشت: مقاومت،کلید واژه پیروزی حزب الله بر حزب شیطان و تجربه موفق چند سال قبل در سوریه، لبنان و عراق است.

,

حجت الاسلام الله وردی تصریح کرد: در این برهه که نابخردی رییس جمهور امریکا و ناپختگی شاهزادگان سعودی،  ذهنیت عمومی را در جهان فراهم کرده در آینده نه چندان دور شاهد پیروزی یمن در عرصه سیاسی و… خواهیم بود.

,

وی بیان داشت:  تجمع طلاب کرمان در راستای سیاست کلی حوزه های علمیه کشور در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و در این مقطع از مردم یمن در مقابل ظلم ها و ستم های آل سعود کودک کش برگزار شده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه