اخبار داغ

یکی از دانشجویان کُردستانی عنوان کرد:

مدیران شعار« جوانان هم می توانند» را، در اتاق هایشان نصب کنند!

مدیران شعار« جوانان هم می توانند» را، در اتاق هایشان نصب کنند!
یکی از دانشجویان موفق کُردستانی که مدیر طرح اعتلاء و آموزش جهاد گران را با افتخار دنبال می کند می گوید: از مسئولان تقاضا میکنم این سخن « جوانان می توانند» را با خط زیبا در اتاق هایشان نصب کنند تا به راحتی بتوانند از میزهای خدمتشان جدا و جا برای خدمتگزاری جوانان باز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی سه قطره خونی که 16 آذر 1332 به پای نیکسون ریخته شد و سنگفرش‌های دانشگاه تهران را نگین کرد، هنوز هم زنده و جاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, کُردتودی, .,

 

,

آن وقت را به یاد می آورم که در 16 آذر، خشم و اعتراض دانشجویان را با گلوله پاسخ گفتند و تن‌های نحیفشان را پیش پای نیکسون، به خاک و خون کشیدند و امروز که دانشجویان سرزمینم با تاسی از شهدای سال 1332 و شهدای گلگون کفن دفاع مقدس قدم در راه پر خیطر دانشگاه نهاده اند تا بتوانند آینده ای درخشان برای این مملکت رقم بزنند.

,

 

,

دوران دانشجویی با تمام خاطرات تلخ و شیرین آن بهترین دوران زندگی هر جوان ایرانی است که در یادها باقی می ماند.

,

 

,

در آستانه روز دانشجو برای مصاحبه با یکی از دانشجویان این شهر راهی اولین مرکز آموزش عالی شهرستان بیجار یعنی دانشگاه پیام نور شدیم، 3 ماهی از زمان فارغ التحصیلیش بیشتر نگذشته بود، همچنان در حال و هوای دوران دانشجویی به سر می برد ، همراه تعدادی از دانشجویان آمفی تائتر دانشگاه را آماده برگزاری جشن روز دانشجو می کردند.

,

 

,

برای آشنایی بیشتر با این دانشجوی موفق با او به گفتگو نشسته ایم که در ادامه می خوانید.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

, لطفا خودتان را معرفی کنید؟,

مهدی مطیعی هستم متولد سال 1374 ، ورودی سال 93  و سه ماه پیش موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته حقوق از دانشگاه پیام نور بیجار شدم.

,

 

,

از موفقیت های خود در دوران دانشجویی بیشتر برایمان بگوئید؟

, از موفقیت های خود در دوران دانشجویی بیشتر برایمان بگوئید؟,

در طول چهار سال تحصیلم در دانشگاه پیام نور ، سه سال بعنوان نفر برتر علمی استان کردستان معرفی شدم، مقام نخست جشنواره مالک اشتر در سال 97 را کسب کردم، سه سال بعنوان دانشجوی برتر فرهنگی دانشگاه بودم و بعنوان مدیر طرح اعتلاء و آموزش جهادگران استان کردستان نیز مشغول خدمت به دانشجویان هستم.

,

 

,

بعنوان یک دانشجوی موفق چه عواملی را در موفقیت خود موثر می دانید؟

, بعنوان یک دانشجوی موفق چه عواملی را در موفقیت خود موثر می دانید؟,

مهمترین عامل موفقیت بنده درس گرفتن از شهدا است، زیرا شهدای عزیز ما تا آخرین نفس برای ایران سربلند جنگیدن و نگذاشتند دست بیگانگان به خاک ما برسد و ما دانشجویان نیز باید با تاسی از آنها برای کسب مدارج علمی و فرهنگی از آنها پیروی کنیم.

,

 

,

به نظر شما یک دانشجوی موفق چه ویژگی های دارد؟

, به نظر شما یک دانشجوی موفق چه ویژگی های دارد؟,

از مهمترین عوامل موفقیت یک دانشجو داشتن پشتکار است و برای رسیدن به هدف خود به هیچ مانعی توجه نکند و با برای رسیدن به آنچه که مد نظر خودش است با بی توجهی به سخنان منحرفانه تا آخرین لحظه تلاش کند.

,

 

,

چه خاطراتی از دوران دانشجویی خود دارید؟

, چه خاطراتی از دوران دانشجویی خود دارید؟,

دوران تحصیل سرشار از خاطرات تلخ و شیرین است، اما بهترین خاطرات من از اردوهای جهادی و اردوهای زیارتی و تفریحی که با دانشجویان بودیم است. و شیرین ترین خاطر بنده مربوط به اتحاد و همبستگی تمامی دانشجویان در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه در سال گذشته بود.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

وضعیت فضای دانشگاه و گروه های آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید و آیا فضا برای فعالیت و موفقیت دانشجویان مناسب است؟

, وضعیت فضای دانشگاه و گروه های آموزشی را چگونه ارزیابی می کنید و آیا فضا برای فعالیت و موفقیت دانشجویان مناسب است؟,

ابتدا این را بگوئیم دانشگاه یک فرصت بسیار مناسب برای جوانان است که با تلاش و کوشش خودشان می تواند به مدارج علمی و اجتماعی برسد .

,

در حال حاضر در دانشگاه پیام نور بیجار چند گروه آموزشی بسیار فعال مانند روانشناسی، حقوق و رباتیک داریم که با تلاش مسئولان گروه های آموزشی و تلاش خود دانشجویان در عرصه های ملی و بین المللی خوب درخشیده اند.

,

نشریات علمی دانشجویان رشته حقوق مانند نشریه عدالت گستر موفق به راهیابی به جشنوارهای کشوری شده است.

,

 

,

نهادهای تاثیر گذار در موفقیت و انگیزه بخشی چه خدماتی می توانند ارائه دهند ، آیا شما از این خدمات بهره مند شده اید؟

, نهادهای تاثیر گذار در موفقیت و انگیزه بخشی چه خدماتی می توانند ارائه دهند ، آیا شما از این خدمات بهره مند شده اید؟,

خوشبختانه برخی نهادهای تاثیر گذار در شهرستان با برپایی کلاس های آموزشی ، روشنگری و کسب و کار نقش خاصی در هدایت و آگاه سازی دانشجویان داشتند و خود بنده بعنوان مدیر طرح اعتلاء و آموزش جهادگران استان کردستان توانستیم با برگزاری کلاس ههای مختلف و اردوهای جهادی نقش بسزایی در آشنایی دانشجویان با سطوح مختلف جامعه ایفاء نمائیم.

,

 

,

وظیفه اصلی دانشجویان در این برهه از زمان که به فرموده رهبر انقلاب یک پیچ تاریخی است چیست؟

, وظیفه اصلی دانشجویان در این برهه از زمان که به فرموده رهبر انقلاب یک پیچ تاریخی است چیست؟,

مهمترین پاسخی که برای جواب این سوال شما باید بگوئیم این است که مهمترین وظیفه دانشجو شناخت مقتضیات زمان و گام برداشتن در این مسیر است.

,

رهبر معظم انقلاب در طی سال های متمادی در دیدار با دانشجویان بیان داشته اند دانشجویان انقلابی با حرکت در مسیر شهدا و تقویت روحیه پرسشگری و مطالبه گری نقش موثری در پیشرفت جامعه دارند.

,

 

,

طبق فرمایش رهبر انقلاب دانشجویان افسران جنگ نرم هستند که با داشتن بصیرت و علم می توانند در برابر این هجمه ها ایستادگی نمایند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

وظیفه مسئولان در قبال دانشجویان بعنوان آینده سازان جامعه چیست؟

, وظیفه مسئولان در قبال دانشجویان بعنوان آینده سازان جامعه چیست؟,

بعد از چهل سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولان ما باید به این درک و فهم رسیده باشند که جوانان ما نقش مهمی در تشکیل و هدایت انقلاب داشته اند.

,

 

,

الان شما از همان سال 1332 که خون سه یار و همکلاسی جلوی پای نیکسون در دانشگاه تهران ریخته شد تا سال 57 و بعد از آن دوران دفاع مقدس نقش جوانان به خوبی نمایانگر است و اگر دولتمردان ما هم امروز مانند دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کنند و مسئولیت ها را به آنها بسپارند مطمئن باشند از این کار خود پشیمان نمی شوند.

,

 

,

سخن آخر؟

, سخن آخر؟,

باز هم می گوئیم مسئولان به جوانان اعتماد کنند و از آنها حمایت نمایند زیرا جوانان ما در دوران دفاع مقدس با نثار جان خودشان رفتند که ما در آسایش و آرامش بتوانیم زندگی کنیم.

,

 

,

از مسئولان تقاضا میکنم این سخن را با خط زیبا در اتاق هایشان نصب کنند که جوانان می توانند تا به راحتی بتوانند از میزهای خدمتشان جدا شوند و جا برای خدمتگزاری جوانان باز شود.

, جوانان می توانند,

 

,

در پایان از زحمات رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بیجار و مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیجار جهت حمایت از دانشجویان قدردانی میکنم و روز دانشجو را به تمام دانشجویان ایران عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه