اخبار داغ

اولویت های بودجه سال 98 استان و کشور چه باید باشد؟

عدم تأمین بودجه آب استان کرمان را به شهر ارواح تبدیل می کند/جبران کاهش ارزش پول ملی؛با افزایش ۵۰ درصدی حقوق افراد

عدم تأمین بودجه آب استان کرمان را به شهر ارواح تبدیل می کند/جبران کاهش ارزش پول ملی؛با افزایش ۵۰ درصدی حقوق افراد
زاهدی گفت:آنچه که باید در تخصصیص بودجه سال آینده استان کرمان به عنوان مهمترین مسئله در اولویت قرار بگیرد؛ مسئله آب به ویژه در مناطق شمال و شهر کرمان است و چنانچه این کار اتفاق نیافتد تا چند سال دیگر کرمان به شهر ارواح تبدیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به بودجه سال ۱۳۹۸ گفت: آنچه که باید در تخصصیص بودجه سال آینده استان کرمان به عنوان مهمترین مسئله در اولویت قرار بگیرد؛ مسئله آب به ویژه در مناطق شمال و شهر کرمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه چنانچه این کار اتفاق نیافتد تا چند سال دیگر کرمان به شهر ارواح تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: از جمله مسائل دیگر که در تخصیص بودجه سال آینده استان باید مورد توجه قرار گیرد پروژه های عمرانی ناتمام در سطح استان است که در این زمینه دولت باید مکانیزم هایی را پیشرو بگذارد تا این پروژه ها به اتمام برسند.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعدادی از مدارس در استان در شرف تخریب هستند که لیست این مدارس در نقاط شمال و جنوب استان آماده شده است؛ لذا  باید برای بهسازی آنها بودجه مناسبی تخصیص داده شود.

,

زاهدی با بیان اینکه باید مد نظر داشته باشیم که فشار مالیاتی به استان وارد نشود، ابراز کرد: هم اکنون اطلاعاتی داریم که دولت مسئله فشار مالیاتی را افزایش داده است؛ این در حالی است که در شرایط رکود باید چرخ کارخانه ها بچرخد تا بیکاری به وجود نیاید.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مالیات زیاد گرفتن مناسب نیست، تصریح کرد: متأسفانه امسال شاهد کاهش شدید ارزش پولی به کمتر از یک سوم سال قبل بودیم؛ این مسئله به این معنی است که قدرت مردم به یک سوم تقلیل پیدا کرده است.

,

این مقام مسئول افزود: افزایش ۲۰ درصدی حقوق برای افراد شاغل و بازنشسته درست نیست در این زمینه دولت باید برنامه ریزی داشته باشد؛ کسانی که حقوق هایشان پائین است حداقل ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته باشند تا بخشی از کاهش ارزش پول ملی  جبران شود.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: حتی اگر ۵۰ درصد به حقوق افراد اضافه شود؛ قدرت خرید مردم مانند دو سال گذشته خواهد بود اینگونه نیست که بگوییم اتفاقی دیگر خواهد افتاد؛ در این راستا بازنشستگان و کارکنان شاغل که حقوقشان در حد خط فقر است باید مورد عنایت قرار بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه