اخبار داغ

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سیرجان انجام شد؛

برگزاری همایش بزرگ جوان و انقلاب در سیرجان

برگزاری همایش بزرگ جوان و انقلاب در سیرجان
همایش بزرگ جوان و انقلاب به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان; مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان همایش بزرگ جوان و انقلاب درآستانه ۱۶ آذر روز دانشجو در سالن آمفی تئاتر دانشگاه با حضور پرشور دانشجویان اساتید،ریاست دانشگاه واحد و معاونت دانشجویی،سرهنگ مهدوی فرد فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان،نماینده نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت سپاه سیرجان وباسخنرانی سرهنگ شمس الدینی فرمانده اسبق ناحیه مقاومت سپاه سیرجان و بااجرای رضا احمدی از تهران خواننده حماسی رسانه ملی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

علی سلیمی خاطرنشان کرد:باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی ؛جوان انقلابی خود را مدیون اسلام وانقلاب می داند و مومن به انقلاب و مبانی و به آینده انقلاب ونظام اسلامی امیدوار است و جوان انقلابی دوستدار انقلاب و نظام اسلامی ومعتقد به آرمانهای انقلاب است.

,

در ادامه این همایش دکتر یعقوبی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت: دانشگاه پایگاه اصلی انقلاب است و بسیج دانشجویی در دانشگاه ها یک تشکل دانشجویی است اما با سایر تشکل ها متفاوت است و تفاوت بسیج دانشجویی با سایر تشکل ها فراجناحی بودن است یعنی بسیج دانشجویی در هیچ جناح سیاسی هضم نمی شود.

,

یعقوبی افزود: «بسیج در مواقع لزوم قوی، دقیق، مستدل و به هنگام عمل می کندو دانشجوی انقلابی در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ثابت قدم است و در صف اول دفاع از آرمانها وارزشهای انقلابی حضور دارد و نسبت به دشمنی های دشمنان حساس و خروشناک است و بدنبال کسب علم ودانش است.

,

در ادامه سخنران مراسم شمس الدینی گفت:روزدانشجو، در ایران به ۱۶ آذر اطلاق می‌شودکه این روز، به یادسه دانشجو(مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچیو مهدی شریعت‌رضوی) که هنگام اعتراض به دیدار رسمی نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا، در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مردادهمان سال) در دانشگاه تهران شهید شدند، گرامی داشته می شود.

,

وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با خصوصیات مهمی که جوانان دارندگفت:این خصوصیات انرژی، امید، ابتکار است و اگر شما جوانان این سه خصوصیت را در خودتان بوجود آورید، در هر شرایطی و در همه ی زمینه ها موفق خواهیدبود پس بنابراین جوان اولا، باید احساس مسولیت کند یعنی واقعا خودش را مسئول بداند و بخواهد که زندگی را با پای خودش پیش ببرد و حرکت کند و مثل پر کاهی در امواج حوادث نباشد و ثانیا، با ایمان حرکت کند که ایمان نقش بسیار مهمی در پیشرفت در همه ی میدان ها و نیز پیروزی بر همه ی موانع دارد.

,

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت سپاه سیرجان ادامه داد: دانشجویان باید انقلابی فکر کنند و انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند و دانشگاه و دانشجو نماد بصیرت در انقلاب است.

,

وی خاطرنشان کرد:شروع انقلاب اولین تشکل سیاسی هماهنگ با امام راحل تشکل دانشجویی بوده است که دانشگاه تهران می شود مبداءاصلی حرکت امام راحل و نقطه هماهنگی گردهمایی های انقلابی بود و در تمام چهل سال گذشته در تمام افتخارات انقلاب اسلامی جوانان و نو جوانان دانشجو نقش ویژه ای داشته اند و در خیلی از افتخارات نقش محوری داشته اند.

,

فرمانده اسبق سپاه سیرجان گفت: جوانان دانشجو امروز مایه افتخار و مباهات نظام جمهوری اسلامی اند و حضور صدها هزار نفر نوجوان و جوان دانشجو دل از آسایش و شهر خود کنده و درسخت ترین شرایط ممکن از روی عشق و ایثار از جان و مال خود در قالب گروه های جهادی برای راحتی دیگران ایثار میکنند.

,

وی گفت: درهیچ کجای جهان به جز از ایران چنین جوانانی یافت نمی شود و این یک سرمایه عظیم است که می تواند ایران را به برترین نقطه های عزت و سربلندی و عطف رساند و این سرمایه عظیم همواره باید مایه فخر نظام و عزتمندی مسئولان نظام باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه