اخبار داغ

مسئول کتابخانه قائم روستای قباق تپه خبر داد:

کتابخانه قائم سه سال متوالی جز کتابخانه های برتر کشور است

کتابخانه قائم سه سال متوالی جز کتابخانه های برتر کشور است
مسئول کتابخانه قائم روستای قباق تپه شهرستان کبودراهنگ از برتری سه ساله این کتابخانه در بین کتابخانه های کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مائده خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار نافع در خصوص فعالیت های کتابخانه قائم روستای قباق تپه اظهار داشت:کتابخانه قائم روستای قباق تپه از سال ۸۷ تاسیس و هم اکنون بیش از ۹۷۶نفر از اهالی روستا در این کتابخانه عضویت داشته و از محتوای این مجموعه استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به عنواین کسب شده توسط این کتابخانه افزود:این کتابخانه در سال ۹۵ در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در بین ده روستای اول کشور قرار گرفته است.

,

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه های دیگر این مجموعه اضافه داشت:در سال ۹۶ بنده به عنوان مسئول این کتابخانه به عنوان مسئول برتر استانی انتخاب شدم که این افتخار مرهون تلاش ها و حمایت های خیرین این کتابخانه و افراد فرهیخته روستای قباق تپه بوده است.

,

خدابنده لو در خصوص کسب رتبه برتر کشوری خبرداد و بیان کرد: امسال هم همانند سه سال گذشته این کتابخانه به دلیل برنامه های متنوع و گسترده  در هفته کتاب به عنوان کتابخانه برتر کشوری معرفی شده است.
 
وی این موفقیت ها را ارزشمند دانسته و با اشاره به  علاقه مردم کتابدوست این روستا به کتاب گفت: هم اکنون بیش از یک پنجم  مردم روستای قباق تپه در این کتابخانه عضو هستند و با حمایت های خیرین این روستا امروز ۱۲۰۰۰نسخه کتاب در بخش های  پایگاه اصلی کمک درسی دیداری و شنیداری و کودک
در این کتابخانه موجود می باشد.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه