اخبار داغ

حذف بلیت چارتری ممکن نیست

حذف بلیت چارتری ممکن نیست
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حذف کامل بلیت چارتری را غیرممکن دانست و گفت: هم اکنون با کاهش سهم چارتر در شبکه هواپیمایی، بلیت ۸۰ درصد پروازها بصورت برنامه ای به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عابدزاده افزود: با توجه به نارضایتی سازمان هواپیمایی و دادستانی از نحوه چارتر شدن بلیت هواپیماها در گذشته، با هماهنگی نزدیک با دادستانی و با همکاری خطوط هواپیمایی، سهم بلیت های چارتر در شبکه پروازی کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در برخی شبکه های پروازی از جمله مقاصد گردشگری و مناطق آزاد مانند قشم و کیش، اصولا باید پروازها بصورت چارتر باشد تا محل اسکان مسافر نیز از قبل تعیین شده باشد بنابراین حذف کامل بلیت های چارتری در پروازها امکان پذیر نیست و در همه جای دنیا نیز، تورهای گردشگری بلیت ها را چارتر می کند.
,
 
,
وی افزود: باید به این سمت حرکت کنیم که فروش بلیت به صورت گروهی انجام شود تا ساختارهای گردشگری و تور گردانی بتوانند از این ابزار استفاده کنند و چارتر باید به صورت صدور بلیت گروهی انجام شود.
,
 
,
پیشتر دادستان تهران خواستار حذف کامل بلیت های چارتر از شبکه فروش بلیت هواپیما شده بود تا در این فرایند، حقوق مسافران بیشتر رعایت شده و از بروز تخلفات و تکانه های شدید قیمتی در بلیت هواپیما جلوگیری شود.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه