اخبار داغ

انفجار بمب در چابهار/ عامل انتحاری مواد منفجره را داخل خودروی نیسان جاساز کرده بود

انفجار بمب در چابهار/ عامل انتحاری مواد منفجره را داخل خودروی نیسان جاساز کرده بود
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: صیح امروز یک بمب در یکی از خیابان های چابهار منفجر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز صدای انفجار مهیبی در شهرستان چابهار به گوش رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمد هادی مرعشی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: دقایقی قبل صدای انفجار در یکی از خیابان های چابهار شنیده شد که بلافاصله نیروهای امنیتی و امدادی در محل مستقر شدند. 
وی افزود: این بمب در داخل یک خودرو کارگذاری شده بود که در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی منفجر شده است. 
مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت می باشند که به زودی اخبار تکمیلی اعلام می شود.

دشمن به مقابله با مردم برخواسته است
رحمدل بامری فرماندار چابهار در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در این خصوص اظهار کرد: ساعت 9 و 55 دقیقه صبح امروز عوامل استکبار و دشمن خوناشام یک عامل انتحاری با یک دستگاه خودروی وانت نیسان که مواد منفجره را به همراه داشته را با هدف انجام عملیات انتحاری به مقر انتظامی چابهار نزدیک می شود که با هوشیاری نیروهای انتظامی و عمل به موقع آنان این فرد نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد و وارد ستاد انتظامی شود.

, عصرهامون ,
,
,
,
, دشمن به مقابله با مردم برخواسته است,
, عصرهامون ,
, ,

وی ادامه داد: پس از آنکه فرد شرور نتوانستند به مقر انتظامی چابهار وارد شود در مقابل درب این نهاد اقدام به انفجار مواد منفجره کرده که متاسفانه در این حادثه تاکنون دو نفر شهید و چند نفر زخمی شدند.

دشمن آرزوی اختلاف انداختن بین ملت و نظام رابه گور می برد
به گفته این مسئول تعدادی از مجروحین از مردم و کاسبان منطقه بودند و این اقدام نشان می دهد دشمن درون ما به مقابله با مردم برخواسته است، مردمی که پای نظام، انقلاب و ارزش های آن ایستاده و برای امنیت کشور جان خود را نثار می کنند.
بامری ادامه داد: دشمن این آرزو را با خود به گور می برد که با چنین اقداماتی بتواند خللی در منطقه و مردم به وجود آورد، اکنون شهر در حالت عادی به سر می برد.

,
,
, دشمن آرزوی اختلاف انداختن بین ملت و نظام رابه گور می برد,
, ،,
,
, ,

 

,
دو شهید و ۲۳ زخمی طی حمله انتحاری در چابهار
,
دو شهید و ۲۳ زخمی طی حمله انتحاری در چابهار
, دو شهید و ۲۳ زخمی طی حمله انتحاری در چابهار,

رئیس بهداشت و درمان چابهار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ساعتی قبل طی دو انفجار در درب ورودی مرکز فرماندهی انتظامی محل چهارراه کوزه چابهار هنگامی که خودروی انتحاری قصد ورود به محل انتظامی را داشته دو سرباز شهید می شوند.
وی با اشاره به انتقال ۹ زخمی در دقایق اولیه انفجار از محل حادثه به بیمارستان افزود: نیروهای اورژانس چابهار با انتقال ۹ مجروح به وسیله آمبولانس اقدام به عملیات اورژانسی کردند و سه مجروح نیز توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل شده است.
اعلایی حال دو نفر از مجروحین را وخیم اعلام و تاکید کرد: در این حمله کلیه اقدامات اورژانسی به صورت ویژه رسیدگی و مداوا در حال انجام می باشد.
رئیس بیمارستان چابهار نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در این حادثه دو سرباز شهید شدند و طی آخرین آمار تعداد ۲۳ زخمی در بیمارستان در حال مداوای فوری توسط کلیه کادر پزشکی بیمارستان می باشند.

در حال بروز رسانی...

, خبرنگار ما,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه