اخبار داغ

بلبان آباد غرق در تلاطم مشکلات شهری / از نبود آب شرب مناسب تا تعطیلی تنها داروخانه این شهر

بلبان آباد غرق در تلاطم مشکلات شهری / از نبود آب شرب مناسب تا تعطیلی تنها داروخانه این شهر
شهر بلبان آباد که حدود 10 سال از تبدیل شدن آن به شهر میگذرد همچنان چهره روستا را به یدک میکشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شهر بلبان آباد با جمعیت 4 هزار نفر در20 کیلومتری شهرستان دهگلان، با توجه به اینکه حدود 10 سال از ارتقاء آن ار روستا به شهر گذشته در تلاطم مشکلات غرق شده و همچنان چهره روستا را به می کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


 بهروز محمدی عضو شورای اسلامی شهر بلبان آباد و نایب رئیس شورای استان کردستان با اشاره به این مشکلات اظهار داشت: اگر مسائل و مشکلاتی مطرح می شود دلیل بر کم کاری مدیران نیست بلکه ما به عنوان شورا طبق بند 2 ماده 80 وظیفه داریم مشکلات اقتصادی ، اجتماعی مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

,
,

 

,


عضو شورای شهر بلبان آباد ضمن بیان مشکلات این شهر اظهار داشت: نبود ادارات و بانکها در بخش 18د هزار نفری بزرگترین معضل است که نیاز است برای حل این مشکل تلاش شود و نمایندگی ادارات در مرکز بخش مستقر شود.

,
,

 

,


 وی دیگر مشکل شهر بلبان آباد را نبود آب شرب مناسب عنوان کرد و گفت: نبود منبع ذخیره آب شرب، تزریق مستقیم به شبکه ،عدم کلر زنی مناسب و حداقل اینکه 2 الی 3 ماه در سال این شهر با کمبود آب شرب روبروست که بخشی از شهر به صورت ویژه آب آن قطع می شود.

,
,

 

,

 

,


نایب رئیس شورای استان کردستان گفت: سیستم دفع فاضلاب این شهر که جزء ابتدایی ترین است باید در یک شهر پایه ریزی شود که تنها 1200 متر  آن اجر و1200 متر دیگر قرار است اجرا شود که اگر به این شیوه حرکت کنیم تا 8 سال دیگر  فاضلاب شهر قابل اجرا نمی باشد و کارهای که شهرداری قرار است انجام دهد صورت نخواهد گرفت.

,
,

 

,


 محمدی در ادامه بابیان اینکه یک نفر حقیقی طبق شکایتی به مخابرات برای بدهی، مخابرات ساختمان را برای فروش به مزایده گذاشته آیا واقعا این توهین به مردم این بخش نیست آیا مخابرات استان واقعا 60 میلیون تومان پول ندارد که بدهی این شخص را پرداخت نماید که ساختمان اداری را به مزایده گذاشته است.

,
,

 

,


 عضور شورای شهر بلبان  آباد ضمن اشاره به بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: با توجه به اینکه  این بخش 18 هزار نفری باید حداقل 3 پزشک مستقر باشد تنها یک پزشک مستقر است که آیا یک پزشک برای این جمعیت جوابگوست.

,
,

 

,


 وی دیگر مشکل شهر را تعطیلی  تنها داروخانه ذکر و گفت: این دراوخانه از ساعت 15 بعد ظهر تا روز بعد تعطیل است که نیاز است به این مشکل توجه ویژه شود و آزمایشگاه ساده این شهر معظلی دیگر است که هیچگونه امکاناتی در آزمایشگاه وجود ندارد.

,
,

 

,

 

,

محمدی در ادامه گفت: متاسفانه یک سانتی متر سرانه ورزشی در شهر وجود ندارد و شهرداری مبلغ 27 میلیون تومان برای ورزش هزینه کرده که فکر نکنم اداره ورزش وجوانان در انجا هزینه ای کرده باشد.

,

 

,


وی دیگر مشکل مردم این شهر را شرکت تعاونی عنوان کرد واظهار داشت: این شرکت تعاونی با 1350 نفر عضو مدیر عامل آن هنوز گزارشی شفاف به مردم ارائه نداده و بعد از 40 سال از عمر این شرکت تعاونی هیچگونه پیشرفتی نکرده بلکه پسرفت نموده است ومدیر عامل فردی ناتوان که اقدام به فروش سرمایه شرکت کرده است.

,
,

 

,


وی افزود: در سنوات 89،94 و 95 در سعادت آباد تهران 3 غرفه بنام شرکت تعاونی بلبان آباد که مدیر عامل آنر به مبلغ 5 میلیون تومان واگذار نموده و دو دستگاه تراکتور با کلیه تجهیزات را به مبلغ 32 میلیون تومان به فروش رسانده که تنها قیمت بذر پاش عمیق آن 60 میلیون تومان بوده است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه