اخبار داغ

در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده صد صورت گرفت؛

تخریب 6 بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در سنندج

تخریب 6 بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در سنندج
شهردار سنندج از تخریب 6 بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: یک طبقه منزل مسکونی، رفع تصرف از زمین 7 هزار متری، سه حیاط منزل مسکونی و یک سوله غیرمجاز از جمله بناهایی بود که براساس حکم کمیسیون ماده صد تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شهردار سنندج اظهار داشت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مهم ترین اولویت های مدیران شهرداری است که در این دوره با جدیت تمام پیگیری لازم  در جهت جلوگیری از این معضل انجام گرفته و در آینده هم با قاطعیت بیشتری با همکاری دستگاههای ذیربط انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: نیروهای اجراییات مناطق و بصورت ویژه تر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با نظارت و بازدید از سطح شهر از ساخت هرگونه بنای غیرمجاز جلوگیری خواهند نمود.

,
,

 

,


وی افزود: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تعدادی از بناهایی که بصورت غیرمجاز در سطح شهر احداث شده بود شناسایی و در شهرداری مناطق نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع آن به کمیسیون ماده صد اقدام شد.

,
,

 

,


مهندس صیدی از تخریب 6 بنای غیرمجاز مسکونی و تجاری در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای احکام کمیسیون ماده صد این بناهای غیرمجازتخریب شدند.

,
,

 

,


وی تخریب یک طبقه اضافی مسکونی در بلوار ارشاد، تخریب سه حیاط منزل مسکونی در محدوده اجرای پروژه کمربندی اسلام آباد، تخریب دیوارهای احداث شده در زمین خالی به متراژ 7 هزار متر مربع در محله اسلام آباد توسط افراد سودجو و همچنین تخریب یک سوله در سه راهی دوشان از جمله مواردی بود که شب گذشته نسبت به تخریب آن اقدام شد.

,
,

 

,


شهردار سنندج از حضور نیروی انتظامی و همکاری مراجع قضایی در راستای جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز در سطح شهر تشکر نمود و به شهروندان توصیه نمود: به هیچ وجه به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنند چرا که قطعا با تمام توان با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قاطع  بعمل آمده و نظیر این بناها حکم تخریب آن اجرا خواهد شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه