اخبار داغ

طی سال جاری؛

المان شهدای تک مزاری در آرامستان‌های قزوین نصب می‌شود

المان شهدای تک مزاری در آرامستان‌های قزوین نصب می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: المان شهدای تک مزاری با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا در آرامستان‌های شهر قزوین نصب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ غلامرضا حقایق‌پور، پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه کمیته ساماندهی گلزارهای شهدای بنیاد استان اظهار کرد: مهمترین رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که ساماندهی گلزارها در همین راستا انجام می‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با اشاره به اینکه 20 مزار شهید به صورت پراکنده در آرامستان‌های شهر قزوین است، افزود: از این آمار 7 مزار شهید در بهشت صدر، 5 مزار شهید در بهشت حسینی، 5 مزار شهید در بهشت فاطمه(س) و 3 مزار شهید در بهشت نوبلی است.

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین اذعان کرد: قبور شهدای تک مزاری در آرامستان‌ها یک بار ساماندهی شده‌اند و اکنون برای مزار این شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا المان‌هایی با طرح یکسان تهیه شده است. 

حقایق‌پور گفت: طی جلسه‌های مشترک با حضور مسوولان شهرداری، سازمان آرامستان‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح‌هایی برای ساخت المان شهدای تک مزاری پیشنهاد شده که از بین آنها یک طرح انتخاب شد. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اکنون طرح نهایی برای ساخت المان شهدای تک مزاری قزوین آماده و هزینه احداث آن بین 20 تا 25 میلیون ریال برآورد شده است. 

وی گفت: عملیات اجرایی ساخت المان‌ شهدای تک مزاری با مشارکت شهرداری قزوین از دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه