اخبار داغ

وزیر صنعت معدن و تجارت در اراک مطرح کرد:

هپکو نمونه‌ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور/استفاده حداکثری از تولیدات داخلی در دستور کار وزارت صمت

هپکو نمونه‌ای برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی کشور/استفاده حداکثری از تولیدات داخلی در دستور کار وزارت صمت
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: استفاده از تولیدات داخلی هم قانون است و هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما هم از صنایع حمایت می‌کنیم و امروز خوشحالم که اعلام کنم با توجه به برنامه‌های دولت شاهد ادامه رونق شرکت هپکو خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت روز پنج‌شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در بازدید از شرکت هپکو با ابراز خرسندی از فعالیت کارگران این شرکت بزرگ گفت: استفاده حداکثری از توان و تولیدات داخلی در دستور کار این وزارتخانه قرارگرفته و ورود محصولاتی که نمونه آن در داخل کشور تولید می‌شود ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, ,

رحمانی اظهار کرد: برای مثال در نظر داریم در تأمین ماشین‌آلات شهرداری‌ها و راهداری‌ها و معادن کوچکی که به‌زودی راه‌اندازی می‌کنیم از ظرفیت شرکت هپکو استفاده کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه استفاده از تولیدات داخلی هم قانون است و هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است ادامه داد: وزارت صمت هم از صنایع حمایت می‌کند و امروز خوشحالم که اعلام کنم با توجه به برنامه‌های دولت شاهد ادامه رونق شرکت هپکو خواهیم بود.

,

وزیر صنعت معدن و تجارت به برخی مشکلات پیش‌آمده در صنایعی مانند نیشکر هفت‌تپه و گروه ملی فولاد هم اشاره کرد و گفت: مدل احیای شرکت‌های هپکو و آذراب اراک که با تعامل و همکاری کارگران و مدیران و مسئولان استانی و کشوری صورت گرفت برای رفع موانع تولید در این دو صنعت بزرگ هم راهگشاست و شرکت هپکو الگو و نمونه برای سایر کارخانه‌ها است.

,

وی ادامه داد: حفظ و تأمین خطوط تولیدی که نتیجه آن حفظ اشتغال است در دستور کار دولت قرار دارد. از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خصوصاً پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت است.

,

رحمانی خاطرنشان کرد: دولت در جهت نوسازی صنایع مصوبات و برنامه‌های خوبی دارد همچنین تسهیلات و حمایت‌های مالی خوبی از صنایع انجام می‌پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه