اخبار داغ

جمعی از دانشجویان بویین زهرا؛

دانشجویان و روز دانشجو را بازیچه بازی‌های سیاسی خود نکنید!

دانشجویان و روز دانشجو را بازیچه بازی‌های سیاسی خود نکنید!
شهرستان بویبن زهرا غرق در سیاست بازی و اسیر سیاستگذاری برخی از لابی‌ها و افراد صاحب قدرت شده و متاسفانه روز دانشجو محمل و فرصتی شده تا عده ای از آن به عنوان میتینگ سیاسی استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین؛ امروز پنج شنبه به مناسبت روز دانشجو مراسمی به همت اتاق فکر جوانان شهرستان بویین زهرا یا مشاورین فرماندار تدارک دیده شده که چند نکته در این خصوص قابل ذکر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,
 
,
ضمن تشکر از برگزار کنندگان بفرمایند نقش، جایگاه و مسئولیت روسای دانشگاه‌های شهرستان در برگزاری این مراسم چه بوده است؟ آیا روسای دانشگاه‌های شهرستان اطلاع از مراسم داشته اند و حتی با آنان هماهنگی صورت گرفته است؟!
,
 
,
برفرض محال که روسای محترم تمام دانشگاه‌ها موافقت داشته اند با برگزاری مراسم، سئوال اینجاست اتاق فکر و مشاورین فرماندار چه جایگاه قانونی و حقوقی دارند که تصمیم ساز و برنامه ریز و مجری برنامه روز دانشجو گردیده اند؟!
,
 
,
برفرض محال برنامه ریزی و برگزاری مراسم از ابتدا با هماهنگی و نظر روسای دانشگاه‌های شهرستان بوده، چرا این مراسم در هیچ کدام از دانشگاه‌ها برگزار نمی‌گردد؟! و در خارج از دانشگاه و در سالن ارشاد؟! در حالی‌که اکثر دانشگاه‌های شهرستان سالن و مکان برای برگزاری چنین مراسمی دارند.
,
 
,
باز هم برفرض محال که موافقت و هماهنگی روسای دانشگاه‌های شهرستان برای برگزاری این برنامه بوده آیا واقعا تمام تشکل‌های دانشجویی در این برنامه دعوت شده اند و سهیم هستند و یا فقط قشر خاصی .....؟
,
 
,
از سوی دیگر مگر درکشور قحط الرجال داریم و یا کمبود سخنران که باید سخنران اصلی روز دانشجو آقای محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران باشد که پارسال هم وی سخنران این مراسم بود و شاید هم گزینه‌ای بهتر و قوی تر از وی وجود ندارد؟!
,
 
,
متاسفانه شهرستان بویبن زهرا غرق در سیاست بازی و اسیر سیاستگذاری برخی از لابی‌ها و افراد صاحب قدرت شده و متاسفانه روز دانشجو محمل و فرصتی شده تا عده ای از آن به عنوان میتینگ سیاسی استفاده کنند و دانشجو و این روز عزیز را بازیچه بازی‌های سیاسی خود نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه