اخبار داغ

دانشجوی کارآفرینی که برای 11 نفر شغل پایدار ایجاد کرده است / وقتی تلاش و کوشش سرلوحه زندگی باشد

دانشجوی کارآفرینی که برای 11 نفر شغل پایدار ایجاد کرده است / وقتی تلاش و کوشش سرلوحه زندگی باشد
به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو امروز با دانشجویی جوان در شهرستان قروه دیدار داشتیم که برای 11 نفر شغل ثابت و پایداری را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی همزمان با فرارسیدن روز دانشجو به سراغ دانشجویی آمدیم که موفق شده است اشتغال پایداری را برای 11 نفر ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بشیر میمنت آبادی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قروه است که با موفقیت در کار خود امروز توانسته است برای 11 نفر شغل ثابت و پایداری را ایجاد کند.

,

, ,

در همین رابطه گفتگویی با این دانشجوی جوان داریم .

,

آقای میمنت آبادی لطفا خودتان را معرفی کنید:

,

من بشیر میمنت آبادی هستم متولد سال هزار و سیصد و 74 که در رشته مهندسی عمران و در دانشگاه آزاد اسلامی قروه تحصیل می کنم.

,

چگونه شد که در دوران دانشجویی وارد بازار کار شدید؟

,

من پیش از دوران دانشجویی نیز و حتی در دوران تحصیل دبیرستان علاقه مند به ورود به بازار کار بودم و همیشه در تلاش بودم تا بتوانم حداقل نیازهای خود را برطرف نمایم که در همین جهت موفق شدم با تلاشی مداوم و مستمر فروشگاهی را در سطح شهر راه اندازی کنم و عده ای را نیز مشغول به کار نمایم.

,

, ,

هم اکنون چند نفر و به چه صورتی در فروشگاه شما شاغل هستند؟

,

هم اکنون در این فروشگاه 7 نفر به صورت مستقیم در حال کار هستند و فعالیت می کنند که 5 نفر آقا و 2 نفر نیز خانم می باشند و همچنین به صورت غیر مستقیم نیز بیش از 4 نفر از طریق این فروشگاه روزی حلال خود را کسب می کنند.

,

به نظر شما چه چیزی رمز موفقیتتان در این زمینه بوده است؟

,

همیشه سعی و تلاش نتیجه خود را خواهد داد و باید بگویم که من موفقیت امروز خودم را به خاطر سعی و تلاش شبانه روزی خود می دانم و اینکه هیچوقت از لطف خدا ناامید نشده ام.

,

 

,

آیا شما خودتان هم در امور فروشگاه وارد می شوید یا کار را به نیروهای خودتان سپرده اید؟

,

خیر بنده خود نیز به عنوان نیروز کار فعال این افتخار را دارم که در کنار دیگر دوستان کار می کنم و سعی دارم در امور مربوط به فروشگاه مانند یک فروشنده معمولی وارد باشم.

,

, ,

برنامه شما برای آینده کاری و تحصیلی خودتان چیست؟

,

همیشه تحصیل و کسب علم و دانش در اولویت فعالیت های من بوده است و تلاش دارم تا همچنان بتوانم در مقاطع تحصیلی بالاتر تحصیل کنم و از سویی در زمینه کاری نیز در تلاش هستم تا با ارتقای شغلی بتوانم زمینه مناسب شغلی را برای دیگران نیز ایجاد نمایم و شرایطی را رقم بزنم که دیگران نیز بتوانند از ان بهره مند شوند.

,

در پایان تقدیر و تشکر داریم از آقای میمنت آبادی و موفقیت روزافزون ایشان را در کار و تحصیل از خداوند منان خواستاریم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه