اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس :

طرح احداث تونل در گردنه اسدآباد مصوبه دوره پایانی احمدی‌نژاد بود که اجرایی نشد

طرح احداث تونل در گردنه اسدآباد مصوبه دوره پایانی احمدی‌نژاد بود که اجرایی نشد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت هم احداث تونل یکی از مطالبات مردم بود و به‌عنوان مصوبه در استان به تصویب رسید که متأسفانه سال پایانی کار بنده بود و دیگر پیگیری نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در خصوص طرح احداث تونل در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر آزادراه از همدان-کنگاور باید باشد، مسیر گردنه مناسب‌ترین راه پیشنهاد به نمایندگان غرب کشور این است که طرح تونل گردنه اجرا شود.

وی گفت: به دنبال برگزاری نشستی با نمایندگان غرب کشور و وزیر راه و شهرسازی هستیم تا موضوع طرح احداث تونل درگردنه اسدآباد مطرح و برآورد هزینه شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس  طرح حداث تول در این گردنه را مطالبات در سطح ملی دانست و گفت: اجرای این طرح در این مسیر که میلیون‌ها زائر کربلا از آن عبور می‌کنند و  تصادفات جانی و مالی زیادی بر جای میگذارد، ضروری است.

وی اذعان داشت: هنوز این نشست برگزار نشده چرا که منتظریم همه نمایندگان غرب کشور حضور داشته باشند.

رنجبرزاده افزود: نه‌تنها غرب کشور بلکه کل کشور هم درگیر این گردنه هستند و به نوع از این مسیر عبور می‌کنند .

وی گفت: در زمان آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت هم احداث تونل یکی از مطالبات مردم بود و به‌عنوان مصوبه در استان به تصویب رسید که متأسفانه سال پایانی کار بنده بود و دیگر پیگیری نشد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه