اخبار داغ

در نماز جمعه:

ائمه جماعات همدان حمله تروریستی چابهار را محکوم کردند/جنبش دانشجویی ضد استکبار و استبداد و عدالت‌خواه است

ائمه جماعات همدان حمله تروریستی چابهار را محکوم کردند/جنبش دانشجویی ضد استکبار و استبداد و عدالت‌خواه است
ائمه جماعت استان همدان حمله تروریستی به چابهاررا محکوم وبا تاکید براینکه دانشجویان در فراگیر سازی انقلابی گری درجامعه روشنگری کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جماعات استان همدان ضمن تبریک روز دانشجو و دعوت مردم به تقوای الهی افزودند:دانشجویان در فراگیر سازی انقلابی گری ، بصیرت افزایی و میدان داری در جنبش مطالبه گری نقش اساسی در جامعه دارند که باید با تفکر در جامعه روشنگری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

امام جمعه شهرستان همدان:

, امام جمعه شهرستان همدان:, امام جمعه شهرستان همدان:,

حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان درخطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه موبایل استعدا های بچه ها را کور می کند اظهار داشت :دانش آموزان تا مقطع دیپلم نباید موبایل داشته باشند و فضای مجازی نباید قبل از سن قانونی برایشان زیاد شود .

,

وی با بیان اینکه فضای مجازی دانش آموزان را جاده علم اندوزی منحرف می کند گفت:چین یک کشور کمونیست است اما برای سلامتی بچه های کشورش فیلم ها و سی دی های  مبتذل کشورش را از بین می برد.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با انتقاد از فضای باز مجازی برای گروه های سنی نوجوان وجوان ادامه داد: ما که کشور مسلمانیم و باید جلوتر از همه کشورها باشیم  ولی متاسفانه با سکوت درقبال اتفاقات تلخ فضای مجازی به نسل جوان فضای بیشتری برای حضور می دهیم.

,

امام جمعه همدان با تاکید براینکه فتنه خطرش از قتل بیشتر است افزود: چرا که در یک فتنه ممکن است ۲۰۰ نفر از بین بروند و افرادی که آتش بیار معرکه هستند بیشترین عذاب و درد را می کشند و وظیفه دولت است که محکم جلوی حرفهای نا به جایی که‌در فضای مجازی پخش است را بگیرد و برخورد کند .

,

محمدی اضافه کرد:هر کسی که‌ دین و خانواده اش را دوست دارد باید حرفهای نا به جای فضای مجازی را از زندگیش حذف کند زیرا این حرکات باعث ازهم پاشیدگی زندگی وخانواده های زیادی شده است.

,

حجت الاسلام محمدی با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار عنوان کرد:یکی از مسایل نگران کننده اینکه دیروز در چابهار یک عده  تروریست اجیر کرده قصد حمله به مقر فرماندهی انتظامی داشتند که موفق به انجام این عملیات نشدند.
امام جمعه همدان گفت:متاسفانه براثر این حمله تروریستی چند نفر شهید و زخمی شدند .

,
,

وی یادآور شد :این حمله هاب کور تروریستی به ما گوشزد می کند که ما نباید یک‌لحظه از دشمن غافل شویم و دشمن بیرحم از هیچ چیز فروگذار نیست‌  و ما نباید به آنها اجازه نفوذ دهیم.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
در مشابه ترین زمان به شعب ابوطالب هستیم

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
در مشابه ترین زمان به شعب ابوطالب هستیم
, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
در مشابه ترین زمان به شعب ابوطالب هستیم
,
,

حجت الاسلام علیرضا رشیدی امام جمعه موقت شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت:۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی دانشجویان در تاریخ این ملت است.
وی درادامه با تشریح تحریم های بی اثر دشمنان علیه ملت ایران افزود:در مشابه ترین زمان به شعب ابوطالب هستیم و پیروزی بزرگ دیگری برای جهان اسلام در حال وقوع است و دشمنان در حال شکست بزرگی هستند.
امام جمعه شهرستان اسدآباد:

,
,
, امام جمعه شهرستان اسدآباد:, امام جمعه شهرستان اسدآباد:,

نباید به بهانه جشن دانشجویی مقابل اسلام ایستاد/با رئیس دانشگاه علوم پزشکی برخورد شود/عموما از برپایی جشن ها تشکر می کنم

, نباید به بهانه جشن دانشجویی مقابل اسلام ایستاد/با رئیس دانشگاه علوم پزشکی برخورد شود/عموما از برپایی جشن ها تشکر می کنم,

 حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسداباد با تأکید کرد: برخی از امامان به عمل همراه تقوا توصیه و سفارش کردند.

,

وی با اشاره به رخداد حادثه ۱۶ آذر ماه در سال ۳۲ و گرامیداشت روز دانشجو، به فرمایشات رهبر انقلاب در این زمینه پرداخت و اظهار کرد:  این انقلاب موجب افتخارآفرینی دانشمندان و دانشجویان شد.

,

امام جمعه اسدآباد گفت: وظیفه دانشجویان ما وظیفه خطیری است که باید قدر این جایگاه را بدانند و علم همراه با مهربانی و دلسوزی، امانتداری، تعهد و تعقل داشته باشد.

,

وی گفت: دانشجویان با ابتکارات، ابداعات و علم خود میتوانند سرافرازانه برای مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

,

حسینی مجد با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل برگزاری جشن دانشجویی همراه ظواهر غیر اسلامی، گفت: از برپایی جشن ها در دانشگاه به مناسبت روز دانشجو عموما تشکر می کنم و از دانشگاهی ظواهر اسلامی را رعایت کند هم حاضر میشوم و هم تقدیر می کنم.

,

وی با تأکید بر برخورد قاطع با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، گفت: نباید به بهانه جشن دانشجویی مقابل اسلام بایستیم و مسئولی که نتوانست مراسم جشن را مدیریت کند، باید پاسخگو باشد، البته مسئولان دانشگاه برای عذرخواهی آمدند.

,

امام جمعه شهرستان بهار:

, امام جمعه شهرستان بهار:, امام جمعه شهرستان بهار:,

امام جمعه بهار در خطبه های نماز گفت:برخی نخبگان در داخل و خارج کشور هنوز در فکر ارتباط با آمریکای پلید هستند که باید با تفکر بیاندیشند و آمریکا تا ابد دشمن اصلی ملت ایران اسلامی است.
 حجت الاسلام و المسلمین حاتم نیا ضمن تبریک روز دانشجو ادامه داد:دانشجویان در فراگیر سازی انقلابی گری ، بصیرت افزایی و میدان داری در جنبش مطالبه گری نقش اساسی در جامعه دارند که باید با تفکر در جامعه روشنگری کنند.
امام جمعه شهرستان قهاوند:

,
,
, امام جمعه شهرستان قهاوند:, امام جمعه شهرستان قهاوند:,

حجت الاسلام حاج حسین محققی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه شهر قهاوند بیان داشت : منشأ گرفتاریها و مشکلات امت اسلامی فاصله داشتن باشخصیت وسیره وسنت نبی مکرم اسلام می باشد.
وی افزود: برادران اهل سنت که نامشان را ازسنت گرفته اند در بسیاری ازموارد فقط این نام رایدک می کشند

,
,

امام جمعه شهر قهاوند بیان داشت: به همان مقدارکه مسلمانان و حاکمان اسلامی غفلت دراقتداء داشته باشند دشمن جای خالی حضور آنان را با برنامه های خودپرمی کند.

,

وی افزود: بخاطرتنبلی وبی تفاوتی مسلمانان وعلما و حاکمان اسلامی درتبلیغ شخصیت اخلاقی و رحمانی پیامبر رحمت است که سرویس های جاسوسی غرب گروهی را بوجودمی آورد که باپرچم منقش به لااله الاالله ومحمدص رسول الله بدترین وخشن ترین جنایات رامرتکب می شوند.

,

حجت الاسلام محققی گفت: پیروزی وموفقیت های بی نظیر پیامبر هر چندبه تأیید و امداد الهی بود ول کن نقش جاذبه اخلاقی حضرت بسیار ویژه بود

,

وی بیان کرد: پیامبر رحمت اگر چه  آیینه تمام نمای رحمت و عطوفت حضرت حق می باشند ولکن جنبه و شخصیت مبارزه و مقابله نیزدارند

,

امام جمعه شهر قهاوند افزود: رسالت پیغمبراکرم مبارزه با مستکبران عالم است و آخرین هدف حضرت پیاده کردن اراده الهی است .
 
وی بیان داشت: امروزبنابرسیره و سنت نبی مکرم ما نمی توانیم نسبت به سرنوشت مسلمانان ومستضعفان بی تفاوت باشیم.

,
,
,

حجت الاسلام حسین محققی گفت: البته باید دانست که ازبین بردن موانع سعادت وهدایت انسانهاحتی باشدت عمل ومبارزه باگمراهان عین رحمت است.
امام جمعه شهرستان رزن:

,
, امام جمعه شهرستان رزن:, امام جمعه شهرستان رزن:,

امام جمعه رزن با بیان اینکه سخنان اخیر در خصوص جابجایی امام جمعه رزن کذب  است ادامه داد:ماتابع نظر شورای سیاستگذاری هستیم و هر جایی که وظیفه ای بر گردن ما بگذارند آنجا خدمت گذاری میکنیم.وی با اشاره به برخی سخنان و شایعات افزود: برخی به صراحت به من گفتند شما  میخواهیم در انتخابات شرکت کنید و این کذب محض است.میگویند فلان نماینده امام جمعه را آورده است که از او انتخابات از او حمایت کند.ما اگر برادرمان هم نامزد شود از او در انتخابات حمایت نخواهیم کرد.

,

دفتر ما به روی همه باز است و من تشخیص میدهم که چه کسی میتواند بیاید و چه کسی نمی تواند بیاید.دفتر ما به روی کافر و اصلاخ طلب و اصولگرا و همه ی فرق باز است
امام جمعه شهرستان نهاوند:

,
, امام جمعه شهرستان نهاوند:, امام جمعه شهرستان نهاوند:,

جنبش دانشجویی ضد استکبار و استبداد و عدالت‌خواه است/ مذاکره و کنار آمدن با آمریکا اشتباه است
امام‌جمعه نهاوند گفت: نقش اساتید در پرورش دانشجویان انقلابی و ضد استکبار بسیار مهم و اثرگذار است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: پایه روز دانشجو و جنبش دانشجویی شهادت 3 نفر از دانشجویان در سال 32 است که به خاطر اعتراض به سفر نیکسون آمریکایی به کشورمان به شهادت رسیده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر استکبارستیزی دانشجویان بسیار تأکیددارند که باید به این موردتوجه شود و نقش اساتید درزمینهٔ پرورش دانشجویان انقلابی بسیار مهم و اثرگذار است.
امام‌جمعه نهاوند گفت: ما وابسته به آمریکا نیستیم و این چیزی است که دشمنان برنمی‌تابند چون آن‌ها ملتی حقیر می‌خواهند که هرچه آن‌ها گفتند گوش کنند و ایران را مانند رژیم سابق غارت کنند.
وی بیان داشت: ولی امروز دشمنان می‌دانند به برکت وجود جوانان انقلابی و مؤمن دیگر نمی‌توانند ملت ایران را تحقیر کنند و روزبه‌روز ایران اسلامی عزتمند و بااقتدارتر می‌شود.
مغیثی افزود: امروز هم از جنبش دانشجویی انتظار این است که از انقلاب اسلامی و مواضع رهبری حمایت کنند و همچنان بر ضد استکبار، مواضع انقلابی داشته باشند.
وی گفت: اساتید در دانشگاه‌ها و معلمان در مدارس نقش مهمی در تربیت و پرورش نسل آینده انقلاب دارند که باید در این زمینه دقت کافی را داشته باشند تا مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی با حضور نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و انقلابی باقدرت به حرکت خود ادامه دهد.
امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: تجربه 40 ساله انقلاب نشان داد گفتمان مقاومت هم در داخل و هم در منطقه جواب داده است و راهی جز مقاومت نیست و مذاکره و کنار آمدن با آمریکایی‌ها بی‌فایده است.
وی با اشاره به تجربه مذاکره در برجام گفت: مذاکره با غربی‌ها و آمریکایی‌ها راه به‌جایی نمی‌برد و به نفع ملت نیست و تنها چیزی که دشمن را عقب می‌راند مقاومت در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای است.
 

, جنبش دانشجویی ضد استکبار و استبداد و عدالت‌خواه است/ مذاکره و کنار آمدن با آمریکا اشتباه است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه