اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی :

فرانسه این روزها چهره واقعی لیبرال دموکراسی غرب را نشان می دهد/سکوت مرگ بار رسانه های بین المللی در خصوص آشوب های این کشور

فرانسه این روزها چهره واقعی لیبرال دموکراسی غرب را نشان می دهد/سکوت مرگ بار رسانه های بین المللی در خصوص آشوب های این کشور
کارشناس مسائل سیاسی گفت : برخورد امروز فرانسه با معترضین در داخل این کشور چهره واقعی لیبرال دموکراسی غرب را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به این که برخورد امروز فرانسه با معترضین در داخل این کشور چهره واقعی لیبرال دموکراسی غرب را نشان می دهد ، اظهار داشت : این برخوردها اثبات می کند که دموکراسی و آزادی در غرب یک دروغ بیشتر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : در واقع مردم در کشورهای غربی که مدعی دموکراسی و آزادی هستند حتی اجازه اعتراض به گرانی و مشکلات موجود در کشور خود را ندارند و به شدت با آن ها برخورد و اعتراضات آن ها سرکوب می شود .

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : در صورتی که همین کشورهای غربی در برابر کوچکترین تجمع ها و اعتراضات مسالمت آمیز در داخل کشور ما دادشان به هوا می رود  و مدعی می شوند که شورش علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته و از تعابیری همچون براندازی سخن می گویند .

,

ترقی توضیح داد : اما در برابر این همه تظاهرات وسیع ، گسترده و سازماندهی شده در کشور خود کاملا سکوت مرگ باری را در رسانه های بین المللی دارند .

,

وی اضافه کرد : متاسفانه برخی از رسانه های داخلی کشور ما نیز به جای این که اقدامات دولت فرانسه را محکوم کنند در واقع در برابر آن سکوت کرده ولی کوچکترین تظاهرات در کشور خودمان را بزرگنمایی می کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد : این نشان دهنده این است که اصولا در مکتب و تفکر لیبرال دموکراسی غرب آزادی ، دموکراسی و حقوق بشر ابزاری برای سلطه گری است و به هیچ وجه معنا و مفهومی را که برای ما به کار می برند در آن جاها این مفهوم را ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه