اخبار داغ

بارش دلنشین باران پاییزی در سنندج / کاهش دید و دما پیش بینی می شود

بارش دلنشین باران پاییزی در سنندج / کاهش دید و دما پیش بینی می شود
بارش باران که از روز چهارشنبه در کردستان آغاز شده در برخی مناطق شهری موجب آبگرفتگی معابر عمومی شد و همچنین جلوه های زیبایی خلق کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بارش باران که از روز چهارشنبه در کردستان آغاز شده در برخی مناطق شهری موجب آبگرفتگی معابر عمومی شد و همچنین جلوه های زیبایی خلق کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

 

,

مدیرکل هواشناسی استان کردستاندر خصوص آخری وضعیت آب و هوای این استان گفت: براساس آخرین پیش بینی ها، برای امروز هوای ابری و مه آلود، همراه با بارش باران و برف و وزش باد و در ارتفاعات و گردنه ها کولاک برف و غبار رقیق پیش بینی شده است.

,

 

,

 

,

رحیم صدیقی اظهارداشت: روز یکشنبه نیز آسمان استان نیمه ابری و مه آلود بوده و بارش باران و برف و وزش باد و در ارتفاعات و گردنه ها کولاک برف و غبار رقیق پیش بینی شده است و همچنی روز دوشنبه آسمان کردستان کمی تا قسمتی ابری، همراه با مه گرفتگی، کاهش دمای شبانه و یخبندان صبحگاهی خواهد بود.

,

 

,

 

,

وی افزود: برای روز سه شنبه نیز هوایی ابری، همراه با مه گرفتگی، تداوم سرمای شبانه و همچنین برای روز چهارشنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، همراه با بارش پراکنده برف و باران و وزش باد و برای پنجشنبه نیز آسمانی نیمه ابری و مه آلود، همراه با بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش بینی شده است.

,

 

,

هم اکنون مه گرفتگی پدیده غالب در گردنه های محور سنندج - مریوان، سنندج - همدان، سنندج - دیواندره، سروآباد - پاوه و مریوان - سقز بیشتر از سایر محورها است و بارش برف در برخی دیگر از محورها دیده می شود که راهداران با سرعت مشغول برف روبی و نمک پاشی مسیرها هستند.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه