اخبار داغ

گزارشی از ماجرای یک شیطنت رسانه ای؛

پشت پرده بزرگ نمایی غیبت های اعضای شورای شهر کرمان چیست؟/وقتی سیاسی کاری جای خدمتگذاری را می گیرد

پشت پرده بزرگ نمایی غیبت های اعضای شورای شهر کرمان چیست؟/وقتی سیاسی کاری جای خدمتگذاری را می گیرد
مدتی است برخی از رسانه های وابسته به یک جریان خاص بر روی غیبت های دو تن از اعضای شورای شهر کرمان مانور داده و علیرغم اعلام کارگروه ویژه شورا، باز هم به دنبال سیاسی کاری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان  مدتی است برخی از رسانه های وابسته به یک جریان خاص بر روی غیبت های دو تن از اعضای شورای شهر کرمان مانور داده و علیرغم اعلام کارگروه ویژه شورا در این خصوص مبنی بر اینکه غیبت های این دو عضو زیاد نبوده و به صورت مجاز است باز هم تلاش دارند که حرف خود را بر کرسی بنشانند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

اما محمد فرشاد رئیس شورای شهر در این زمینه شفاف سازی کرده و گفته است: «  به منظور بررسی این موضوع کارگروهی متشکل از چهار عضو؛ علی بهرامی نائب رئیس شورای شهر، چناریان رییس کمیسیون بودجه، علی خدادادی منشی شورا و منصور ایرانمش تشکیل شده و پس از جلسات و بررسی های متعدد به این نتیجه رسیدند که هیچ یک از اعضای شورای شهر بیش از ۱۲ جلسه متناوب  یا ۶ جلسه متوالی غیبت در جلسات شورا نداشتند و نتایج این بررسی ها توسط تمامی اعضای شورا پذیرفته شد. »

,

شیطنت این رسانه ها در این زمینه اما به اینجا ختم نمی شود و با انتشار اسنادی از غیبت ها که مدعی هستند رئیس و برخی از اعضای شورا از آن ها چشم پوشی کردند سعی بر تنویر افکار عمومی دارند اما اینکه پشت پرده این ماجرا  با وجود این همه مشکل در شهر که نیاز دارد تمرکز شورای شهر بر این مسائل قرار گیرد و با هماهنگی و هم صدایی در جهت رفع آن ها گام بردارند، چیست مسئله ای است که ما هم به دنبال جوابی مناسب برای آن می گردیم به همین جهت به سراغ علی اکبر مشرفی که یکی از افرادی است که در نقطه مرکزی سیبل هجمه این رسانه ها قرار گرفته است رفتیم.

,

اغراق رسانه ای در خصوص غیبت های مشرفی و معصوم زاده

, اغراق رسانه ای در خصوص غیبت های مشرفی و معصوم زاده,

علی اکبر مشرفی در گفت و گو با  خبرنگارا راه آرمان ظهار کرد: در زمینه غیبت ها اغراق می شود و ماجرای این چنین نیست که برخی از رسانه‌ها بیان می‌کنند، جالب اینجاست همین خبرنگاران در جلسات حضور داشتند و اعلام شد که ما این میزان غیبت نداشتیم.

, راه آرمان,

این عضو شورای شهر ادامه داد: با توجه به تداخل کاری ممکن است هر کدام از اعضای شوراهای شهر و نتوانند در جلسات حضور پیدا کنند ولی ما در تمام مواقعی که امکان حضور نداشتیم طبق قانون اجازه  گرفتیم و این میزان غیبت مجاز بوده است.

,

مشرفی خاطر نشان کرد: قصاص قبل از جنایت، کار صحیحی نیست و برخی از دوستان قبل از رسانه ای کردن غیبت ها باید آن را بررسی و نهایی می کردند و تا زمانی که  بررسی نشده رسانه ای کردن این موضوع کار درستی نبود.

,

کمرنگ کردن مشرفی و معصوم زاده به خاطر تجربه حضور در شورای چهارم

, کمرنگ کردن مشرفی و معصوم زاده به خاطر تجربه حضور در شورای چهارم,

وی با اشاره به نتیجه کارگروه ویژه بررسی غیبت های اعضای شورای شهر عنوان کرد: طبق این بررسی ها اعلام شد که ما این میزان غیبت نداشتیم اما اینکه می خواهند ما را کمرنگ کنند دلیل دیگری دارد چرا که من و خانم معصوم زاده از شورای چهارم آمده ایم و این مسئله طبیعی است که  بخواهند ما را کمرنگ کند.

,

عضو شورای شهر در ادامه مطرح کرد: همیشه مقایسه ای بین شورای چهارم و پنجم می‌شود ولی فکر می کردیم که با گذشت زمان این مسئله حل می شود چرا که در حال حاضر شورای چهارم وجود خارجی نداشته و شورای پنجم باید در قبال مردم  مسئول باشد و من هم به این دلیل حساسیت نشان نمی‌دادم ولی برخی ها به دنبال سیاسی کاری هستند.

,

مشرفی تصریح کرد: در حال حاضر ما به عنوان عضو شورای پنجم همکاری لازم را داریم و در جلسات شورای شرکت می‌کنیم و آنچه به نظرم می رسد در جلسات مطرح می کنم هر چند معمولا نظرات ما را جدی نمی گیرند ولی این دلیل نمی‌شود که ما نسبت به موضوعات شورا بی تفاوت باشیم.

,

برخی به دنبال حذف مشرفی و معصوم زاده برای یکدست کردن لیست غالب شورا هستند

, برخی به دنبال حذف مشرفی و معصوم زاده برای یکدست کردن لیست غالب شورا هستند,

وی یادآور شد:  در شورای پنجم هفت نفر از یک لیست حضور دارند، من فرد مستقلی هستم و خانم معصوم زاده از یک لیست دیگری است؛ بنابراین طبیعی است که آن ۷ نفر احساس کنند باید بیشتر در کنار هم باشند و ما دو نفر از نظر آن ها اضافه هستیم.

,

عضو شورای شهر تاکید کرد: شورای شهر در مقابل مردم مسئول است و باید جوابگوی مردم باشد و نمی توان کل چهار سال را فقط حرف زد بلکه باید یک کاری را هم ارائه داد و مردم نهایتا تا یک سال صبر می کنند تا برنامه‌های ما پخته شود ولی بعد از یکسال باید در عمل فعالیت کرد.

,

مشرفی ادامه داد: با توجه به حضور ما در دوره  قبلی شورای شهر؛ یکسری تجاربی کسب کردیم که می‌توانیم به نسل جدید شورا منتقل کنیم و در کنار آنها باشیم چرا که تجربه تجربه ایجاد دانش می کند و ما می‌توانیم این دانش را در اختیار سایر اعضای شورا قرار دهیم.

,

مشرفی:اگر نبود من در شورا به نفع مردم و شهر کرمان باشد حتما استعفا می دهم

, مشرفی:اگر نبود من در شورا به نفع مردم و شهر کرمان باشد حتما استعفا می دهم,

وی با تاکید بر اینکه همه اعضای شورای شهر باید ید واحدی باشند، گفت: اگر همه با هم متحد باشند می‌توانند خدمتگزار بهتری برای مردم باشند  و هدف ما خدمت به مردم و پیشرفت و ارتقاء شهر کرمان است لذا اگر برخی افراد فکر می‌کنند که با رفتن من از شورای شهر و آمدن افرادی از همان لیست، بهتر می شود و به نفع شهرکرمان است حتما استعفا می‌دهم.

,

این عضو شورای شهر بیان کرد: اما هنوز به این نتیجه رسیدم که با رفتن ما  به نفع مردم و در راستای توسعه شهر باشد، در هر صورت من خدمتگزار مردم هستند و به شورا آمده ایم تا به مردم کمک کنیم و در شورای چهارم کارهای خوبی کردیم که عملکرد ما به صورت مکتوب وجود دارد و در شورای پنجم هم با تمام وجود فعالیت می‌کنیم و هر آنچه که اندوخته دارم در اختیار دیگران قرار داده تا  بتوانیم گامی مثبت برای آبادانی شهر برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه