اخبار داغ

کجاست سردار قادسیه؟ کجایند آنهایی که می گفتند ما آمده ایم تا بمانیم؟

کجاست سردار قادسیه؟ کجایند آنهایی که می گفتند ما آمده ایم تا بمانیم؟
صدام و هشت سال انتظار نا فرجام؛ کجاست سردار قادسیه؟ کجایند دشمنانی که روزگاری بر دیوارهای خونین شهر نوشتند: آماده ایم تا بمانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آفتاب ری؛ مجتبی نصرآبادی؛ راس ساعت ۱۲ روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۹  نود  دو فروند هواپیمای جنگنده نیروی هوایی عراق به طرف خاک ایران به پرواز در آمدند. در همین لحظه فرمانده کل قوای عراق( صدام حسین) در حالی که چفیه قرمز رنگ به سر داشت و بدون نصب آرم و علایم نظامی وارد اتاق عملیات شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آفتاب ری,

“عدنان خیرالله طلفاح” وزیر دفاع به او چنین گفت: سرور من جوان هایت دقیقه ای قبل به پرواز در آمدند. صدام به او پاسخ داد تا نیم ساعت دیگر کمر ایران خواهد شکست.

,

صدام و هشت سال انتظار نا فرجام؛ کجاست سردار قادسیه؟ کجایند دشمنانی که روزگاری بر دیوارهای خونین شهر نوشتند: آماده ایم تا بمانیم.

,

خون ها راه را بر اراده های دشمن بست و امروز سرزمین صدام حسین یکی از محورهای مقاومت بر ضد اربابان صدام است. امروز هیچ کس به اندازه خمینی(ره) در دل و جان مردم سرزمین صدام نفوذ ندارد و سربازان خمینی حامیان مردم عراق در برابر تکفیری ها هستند. راه کربلا باز شد و راه قدس نیز از کربلا می گذرد. گمانم موشک های غزه نیز از کربلا عبور کرده باشد تا محاصره غزه بشکند و فرار از اسرائیل شروع شود و این مصداق وعده ی خمینی کبیر است که فرمود: جنگ ما فتح فلسطین را به همراه خواهد داشت.

,

فرایند طبیعی مقاومت، پیروزی است. حتی اگر در یک باریکه ۱۱ کیلومتری در کنار رژیم سفاک و خونریزی مثل اسرائیل گیر افتاده باشی. نقطه مقابل مقاومت رفاه زدگی است و امروز مبارزه ما در انتخاب سبک زندگیمان است. چشم تمام آزادی خواهان دنیا به ایران و چشم ایران به سبک زندگی مردمش است. اگردر جامعه ایی رفاه زدگی حرام خوری و بی عفتی  رواج یابد، ولی فقیه که هیچ امام معصوم هم یا به کنج خانه می رود یا به  مسلخ شهادت کشیده می شود.

,

امروز جنگ، جنگ اقتصاد و فرهنگ است و هر دو به هم وابسته. اگر عده ای در لا به لای چرخ دنده های توسعه له شوند به فساد کشیده می شوند واین خسران فرهنگی است و همچنین عده ای از پرخوری و رفاه زدگی اقتصادی به فساد کشیده شوند نیز خسران فرهنگی است. دشمن از این تیغ دو لبه برای حذف توده های مردم از سنگر انقلاب استفاده می کند. و اگر انقلاب آرمان هایش از بین رفت امید آزادگان جهان از بین خواهد رفت.

,

 فشار فرهنگی کمر شکن تر از فشار اقتصادی است و مردم ما نشان دادند که تحت سنگین ترین فشارهای اقتصادی کمر خم نکردند و در راهپیمایی های بزرگ که نماد حمایت از انقلاب است کم نگذاشتند . اما عرصه جنگ نرم که میدان تسخیر ذهن ها و اعتقادات است قضیه فرق می کند و آژیر خطر در جنگ نرم به صدا در آمده است.

,

اگرمقاومت ادامه یابد دیری نخواهد پایید که مستضعفین رشد خواهند کرد و وعده الهی  محقق خواهد شد و زمین به وارثان آن خواهد رسید انشالله.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه