اخبار داغ

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی استانداری کرمان:

شکاف دیجیتالی بین ما و فرزندانمان در حال افزایش است

شکاف دیجیتالی بین ما و فرزندانمان در حال افزایش است
مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی استانداری کرمان گفت : شکاف دیجیتالی بین ما و فرزندانمان در حال افزایش است و باید مصرف رسانه فرزندان و دانش آموزان را بررسی کنیم تا تفکر انتقادی و سواد رسانه ای را به آنها بیاموزیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ عباس تقی زاده مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی استانداری کرمان امروز صبح در اولین نشست تخصصی خانواده و فضای مجازی اظهار داشت : مادران بایستی رفتار رسانه ای فرزندان و همسران را تنظیم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : اینترنت آزادی در انتخاب و فکر کردن به نسل جدید را داده است و اگر نتوانیم سواد استفاده از رسانه ها را یاد بگیریم و آموزش دهیم شهروند خوبی در جامعه جهانی نخواهیم بود.

,

مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومیاستانداری کرمان خاطر نشان کرد : ما نباید مخاطب منفعل باشیم باید محتوا را به زبان دیجیتال تولید کنیم و انتشار دهیم و با فضای مجازی مرزهای بین ما و کودکانمان در حال محو شدن است اما در عین حال مرزهای جدیدی در حال ایجاد است.

,

تقی زاده با بیان این که شکاف دیجیتالی بین ما و فرزندانمان در حال افزایش است ؛ یاداور شد : باید مصرف رسانه فرزندان و دانش آموزان را بررسی کنیم تا تفکر انتقادی و سواد رسانه ای را به آنها بیاموزیم.

,

وی در پایان افزود : باید اجازه اظهار نظر به نسل جدید را داد و رهبر آموزشی آنها باشیم تا خودشان بهترین را انتخاب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه