اخبار داغ

چرا دولت سخنگوی رسمی ندارد/فتونیوز

چرا دولت سخنگوی رسمی ندارد/فتونیوز
چند ماهی است که دولت سخنگو ندارد این درحالی است که مردم در بحبوحه مشکلات اقتصادی سئوالات و مطالبات مختلفی درباره آینده اقتصادی و معیشتی خود دارند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از 9 مردادماه سال جاری تا به امروز دولت سخنگو ندارد؛ از زمانی که «محمد باقر نوبخت» از سمت سخنگویی استعفا داد تا تمرکز خود را روی ریاست بر سازمان برنامه و بودجه بگذارد «حسن روحانی» جایگزینی برای وی در دولت منصوب نکرده است. البته انتقادات زیادی در حدود 5 سالی که نوبخت این سمت را برعهده داشت به وی و رئیس جمهور صورت می گرفت. حتی برخی از رسانه‌ها به نوبخت لقب «آقای تکذیب» داده بودند، اینهم به جهت تکذیب‌های مکرری بود که توسط وی درباره اقدامات دولت انجام می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

در غیاب سخنگوی رسمی دولت شاهد نوعی اتفاق در دولت روحانی نیز هستیم. در شرایطی که هنوز جایگاه سخنگوی رسمی دولت خالی است؛ برخی از دولتمردان نزدیک به رئیس جمهور این سمت را به طور نصفه و نیمه آنطوری که خودشان می‌پسندند، انجام می دهند. بنابراین در حالی که در دولت دوازدهم با فقدان سخنگوی رسمی مواجه‌ایم در این میان با سخنگو‌های غیررسمی روبرو هستیم که البته این موضوع نیاز جامعه در خصوص پاسخگویی به سئوالات و دغدغه‌های اصلی مردم را پاسخ نمی دهد.

, در غیاب سخنگوی رسمی دولت شاهد نوعی اتفاق در دولت روحانی نیز هستیم. در شرایطی که هنوز جایگاه سخنگوی رسمی دولت خالی است؛ برخی از دولتمردان نزدیک به رئیس جمهور این سمت را به طور نصفه و نیمه آنطوری که خودشان می‌پسندند، انجام می دهند. بنابراین در حالی که در دولت دوازدهم با فقدان سخنگوی رسمی مواجه‌ایم در این میان با سخنگو‌های غیررسمی روبرو هستیم که البته این موضوع نیاز جامعه در خصوص پاسخگویی به سئوالات و دغدغه‌های اصلی مردم را پاسخ نمی دهد., در غیاب سخنگوی رسمی دولت شاهد نوعی اتفاق در دولت روحانی نیز هستیم. در شرایطی که هنوز جایگاه سخنگوی رسمی دولت خالی است؛ برخی از دولتمردان نزدیک به رئیس جمهور این سمت را به طور نصفه و نیمه آنطوری که خودشان می‌پسندند، انجام می دهند. بنابراین در حالی که در دولت دوازدهم با فقدان سخنگوی رسمی مواجه‌ایم در این میان با سخنگو‌های غیررسمی روبرو هستیم که البته این موضوع نیاز جامعه در خصوص پاسخگویی به سئوالات و دغدغه‌های اصلی مردم را پاسخ نمی دهد.,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه