اخبار داغ

یحیی گل محمدی:

گرفتن یک امتیاز از استقلال ارزشمند بود/ خلعتبری مغز متفکر ما است

گرفتن یک امتیاز از استقلال ارزشمند بود/ خلعتبری مغز متفکر ما است
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: گرفتن یک امتیاز از این تیم استقلال در ورزشگاه آزادی برایمان ارزشمند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل محمدی پس از تساوی بدون گل امروز پدیده مشهد مقابل استقلال تهران ابتدا در گفتگویی تلویزیونی اظهار کرد: باید از هواداران تیم پدیده تشکر کنم که تیم ما را تشویق کردند. موقعیت های زیادی نصیب دو تیم نشد و بیشتر کار دفاعی مدنظر بود. دو تیم فضای هجومی نمی دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: گرفتن یک امتیاز از این استقلال در زمین آزادی ارزشمند بود.

,

سرمربی پدیده تصریح کرد: حساسیت بازی زیاد بود. ما در کورس بالای جدول هستیم. استقلال هم سه بازی برنده شده بود. همه فکر می کردند بازی جذاب می شود ولی حساسیت بازی بالا بود. تمرکز دفاعی و گل نخوردن از مواردی بود که دو تیم به آن بیشتر پرداختند. 

,

گل محمدی درباره اعتراض خلعتبری گفت: محمدرضا دوست دارد تا آخر بازی و به تیم کمک کند. حسش را درک می کنم. بیشتر شاید از خودش ناراحت است. محمدرضا مغز متفکر تیم ما و بازیکن دوست داشتنی است و برای ما ارزشمند است. 

,

سرمربی پدیده همچنین در نشست خبری این بازی در جمع خبرنگاران گفت: انتظاری که از این بازی داشتیم تا دیداری جذاب و پرگل شود، نشد. دو تیم تمرکز دفاعی بیشتری داشتند. گل نخوردن برای دو تیم مهم بود. همین باعث شد تا موقعیت زیادی خلق نشود. 

,

وی افزود: بازیکنانم امروز زحمت کشیدند و تمرکز خوبی داشتند. از امتیازی که گرفتیم راضی بودم. به بازیکنانم بابت نیم فصل سختی که گذراندند و 31 امتیاز بگیرند، تبریک می گویم. آنها کار بزرگی با وجود تمام محدودیت هایشان انجام دادند. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه