اخبار داغ

رییس پلیس هرمزگان خبر داد؛

کشف اختلاس ۶ میلیاردی در هرمزگان

کشف اختلاس ۶ میلیاردی در هرمزگان
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از کشف پرونده اختلاس شش میلیارد ریالی و دستگیری سه متهم در این زمینه در استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درپی دریافت اخباری مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس با مبلغ بالا توسط سه نفر از کارمندان یکی از ادارات استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرم,

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد اداره مذکور در سال 94 مبلغ شش میلیارد و 589 میلیون ریال بابت خرید وسائل مورد نیاز آن اداره هزینه کرده اما این وجه به حساب شرکت های پیمانکار و فروشنده واریز نشده است.

,

کرمی تصریح کرد: بررسی های کارآگاهان حکایت از انجام اختلاس میلیاردی در این اداره داشت که برای کسب نتیجه مطلق و محکم، تحقیقات دقیق تری از این اداره صورت گرفت.

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه وجوه مورد نظر به حساب شرکت های طرف قرار داد اداره واریز نشده بود، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد یکی از کارکنان که معاون وقت اداری و مالی آن اداره می باشد با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و با تبانی با دو نفر دیگر از کارکنان نسبت به وصول چکها اقدام کرده که پرداخت وجوه چک ها به حساب نامبردگان نیز مورد تایید بانک قرار گرفت.

,

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه این سه متهم در مجموع مبلغ شش میلیارد و 589 میلیون ریال وجه از حساب اداره به نفع خود جا به جا کرده بودند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم خود اعنراف و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه