اخبار داغ

حقوق و کسری بازنشستگان پرداخت شود

حقوق و کسری بازنشستگان پرداخت شود
نماینده مردم شیراز گفت: لازم است که در بودجه سال ۹۸ به میزان ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی درنظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۵ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی به دولت درباره حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: بنا بر این بود که در برنامه ۵ ساله ششم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان محقق شود، اما هنوز این مسئله راهی از پیش نبرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: سال گذشته در بودجه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگی اختصاص داده شد، در حالی که امسال تنها ۲ هزار میلیارد تومان به این مسئله اختصاص یافت که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضعیت بازنشستگان درست نخواهد شد.
,
 
,
رضایی تصریح کرد: لازم است که در بودجه سال ۹۸ حداقل به میزان ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای صندوق بازنشستگان درنظر گرفته شود.
,
 
,
نماینده مردم شیراز در پایان خاطرنشان کرد: معمولا تا پایان آبان ماه حقوق بازنشستگان و کسری آن‌ها پرداخت می‌شد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده و بازنشستگان با دیرکرد پرداخت اقساط وام‌های خود مواجه شده و بانک‌ها آن‌ها را جریمه کرده‌اند لذا در اولین زمان ممکن به این موضوع رسیدگی کنید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه