اخبار داغ

صبح امروز پیکر سیدابوالقاسم حسینی‌پناه تشییع شد

صبح امروز پیکر سیدابوالقاسم حسینی‌پناه تشییع شد
پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی‌پناه،شاگرد آیت‌الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی از علما و فضلای بزرگ همدان، تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع از همدان، پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی‌پناه،شاگرد آیت‌الله العظمی آخوندملاعلی معصومی همدانی از علما و فضلای بزرگ همدان، تشییع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این عالم بزرگ امروز با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، حوزویان و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز بر پیکر وی به سمت باغ بهشت همدان تشییع شد.

,

امام جمعه موقت همدان و یکی از نزدیکان مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم حسینی‌پناه اظهار کرد:این روحانی بزرگ یکی از علما و بزرگان این شهر و استان بود که پیش از انقلاب برای پیروزی انقلاب اسلامی بسیار کار کرد.

,

حجت‌الاسلام محمد جوادی با بیان اینکه این روحانی بزرگ در دوران انقلاب شکنجه‌ها دید و دستگیر شد، بیان کرد: این روحانی مرحوم رابطی بین حوزه همدان و همچنین حوزه قم و مراجع تقلید بود به طوری که اعلامیه‌ها را از آنجا می‌آوردند و در اینجا توزیع می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب هم در خدمت نظام، اسلام و منبر بود، افزود: در زمان مرحوم آیت‌الله اخوند ملاعلی معصومی نیز از شاگردان ایشان بود و خود نیز در این حوزه تدریس داشت و در آن بمباران نیز جانباز شد.

,

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مرحوم حسینی‌پناه بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و کارهای بسیاری را برای اسلام و نظام انجام داد، گفت: امیدوارم این مرحوم مشمول رحمت واسعه خداوند متعال قرار گیرد.
همچنین مراسم بزرگداشت این مرحوم در همان روز ساعت 14:30 تا 16:30 در مسجد قبای همدان برگزار می‌شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه