اخبار داغ

در گفتگو با فرمانده نیروی انتظامی قروه مطرح شد؛

گزارش یک مرگ / تشریح جزییات کشف جسد له شده یک زن در ابتدای محور قروه - همدان

گزارش یک مرگ / تشریح جزییات کشف جسد له شده یک زن در ابتدای محور قروه - همدان
فرمانده نیروی انتظامی قروه در خصوص کشف جسد له شده یک زن در ابتدای محور قروه - همدان توضیح می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم گوهری آرانی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، با بیان جزییات حادثه اظهار داشت: روز گذشته جسد یک زن در ابتدای محور قروه - همدان به صورت له شده بر روی آسفالت اتوبان کشف شد که هویت و سن آن مشخص نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی ادامه داد: ابتدا این احتمال می رفت که متوفی از شب گذشته در مسیر اتوبان قرار گرفته باشد و بر اثر تردد خودرو ها دچار چنین سانحه ای شده باشد اما دلیل مرگ وی و همچنین چگونه قرار گرفتن جسد در مسیر اتوبان مشخص نبود.

,

 

,

فرمانده انتظامی قروه خاطر نشان کرد: پس از وقوع این حادثه و انتشار این خبر در سطح شهر یک راننده خودروی پیکان وانت خود را به اداره پلیس معرفی نمود و اظهار داشت حوالی ساعت 6 صبح و در حالی که هوا گرگ و میش بوده با شیء نامشخصی برخورد داشته اما با گمان بر اینکه تصادف با حیوانات محلی بوده است توقف ننموده و به ادامه مسیر خود پرداخته است.

,

 

,

وی ادامه داد: هم اکنون تحقیقات پلیس راه و همچنین پزشکی قانونی برای مشخص شدن این پرونده ادامه دارد و تاکنون معلوم نشده است که راننده وانت با متوفی برخورد نموده است یا حادثه به گونه دیگری رقم خورده .

,

 

,

وی ادامه داد: تاکنون سن این زن و هویت وی مشخص نشده است و بررسی های پلیس همچنان ادامه دارد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی قروه تاکید کرد: مردم به هیچ وجه به شایعات توجهی نکنند چرا که تمامی اخبار موثق از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه