اخبار داغ

بنزین در بودجه 98 گران نمی‌شود

بنزین در بودجه 98 گران نمی‌شود
نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: بر اساس لایحه بودجه 98 قیمت بنزین در سال آینده ثابت خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: در جلسه امروز کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موافقان و مخالفان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: با وجود انجام صحبت‌های مختلف از سوی حاضران در جلسه در موافقت و مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ رأی‌گیری در باره کلیات آن انجام نشد و رأی‌گیری برای این منظور در جلسه فردای کمیسیون انجام می‌شود.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در این جلسه نماینده سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که لایحه بودجه سال ۹۸ سخت‌ترین بودجه‌ای است که تاکنون نوشته شده و این لایحه به گونه‌ای است که دو سقفی نوشته شده است. یکی با سقف ۴۰۷ هزار میلیارد تومان و دیگری در صورت تحقق درآمدهای نفتی پیش‌بینی شده با سقف ۴۴۷ هزار میلیارد تومان.
,
 
,
قوامی خاطرنشان کرد: براساس لایحه بودجه ۹۸ بنزین گران نخواهد شد اما احتمال افزایش قیمت گازوئیل وجود دارد.
,
 
,
وی در پایان گفت: بر این اساس یا قیمت گازوئیل اندکی افزایش خواهد یافت و یا اینکه دولت گازوئیل را صادر خواهد کرد و درآمدهای مورد نظر از این محل تأمین خواهد شد و افزایش قیمتی را در باره گازوئیل در صورت صادرات این محصول نخواهیم داشت.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه