اخبار داغ

نائب رئیس اتحادیه چاقو فروشان و چاقو سازان استان زنجان:

صنعتگران چاقوی زنجان شناسنامه دار شوند/ توقیف محموله های چاقوهای صنعتی زنجان

صنعتگران چاقوی زنجان شناسنامه دار شوند/ توقیف محموله های چاقوهای صنعتی زنجان
نائب رئیس اتحادیه چاقو فروشان و چاقو سازان استان زنجان گفت: برای رفع مشکلات موجود بر سرراه صنعتگران زنجانی، ضروری است، صنعتگران چاقوی زنجان شناسنامه دار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،محمد رضا جرجیسی امروز در جلسه، بررسی مشکلات چاقوی استان زنجان، اظهار داشت: صنعتگران زنجانی با کسب مجوزهای لازم فعالیت می کنند و فعالیت صنعتگران قابل رصد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی برضرورت تعریف شناسنامه برای صنعتگران استان زنجان تاکید کرد و گفت: به دلیل موانع قانونی کارگاه های پنجه بوکس سازی در زنجان تعطیل شده است .

,

این مسئول با اشاره به توقیف محموله های چاقوهای صنعتی زنجان، گفت: این موضوع مشکلات عدیده ای را برای صنعتگران به وجود آورده است.

,

نائب رئیس اتحادیه چاقو فروشان و چاقو سازان استان زنجانبا بیان اینکه برخی  چاقوهای کلکسیونی صنعتگران زنجانی نیز توقیف شده است،ادامه داد: پاسخ روشنی در این زمینه به صنعتگران داده نمی شود.

,

جرجیسی با بیان اینکه موارد ممنوعیت تیزی، پنجه بوکس و قمه و قداره از سوی صنعتگران رعایت می شود، افزود: در حال حاضر چاقوی های صنعتی، کارد آشپزخانه،ساطور،برگ زن و جوجه زن توقیف می شود.

,

وی با اشاره به توقیف محصولات مخصوص آشپزخانه های صنعتی،گفت: در صورت عدم تولید این محصولات در زنجان،باید از کشورهای اروپایی وارد شود.

,

این مسئول با اشاره به اشتغال 3 هزار نفر در این صنعت در استان زنجان، یادآور شد:23 درصد چاقوی کشور را زنجان تولید می کند که با واردات، ارز از کشور خارج می شود.

,

نماینده پست در این جلسه، اظهار داشت: از بابت مرسولات پستی در چارچوب قوانین و مقررات اقدام می شود.

,

وی برضرورت تعریف اشل برای ارسال محصولات پستی تاکید کرد و گفت: در خصوص ارسال مرسولاتی که قانون تعیین کرده است، مشکلی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه