اخبار داغ

مسئولین باید زمان شناس و دشمن شناس باشند

مسئولین باید زمان شناس و دشمن شناس باشند
امام جمعه اهل سنت قروه گفت: دشمن با دشمنی های خود به جایی نمی رسد و آرزوی نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا ملاهاشم نوری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه متاسفانه برخی مسئولین هنوز هم چشم امید به آمریکا و غرب دوخته اند اظهار داشت: آمریکایی ها در طول 4 دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد چهره واقعی خود را بارها و بارها نشان داده اند و جنایت های بیشماری را در حق ملت ایران اسلامی صورت داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه هرگز نمی توان به امریکا اعتماد کرد افزود: خوب است آن دسته از افرادی که هنوز هم به وعده های سیاستمداران امریکایی خوشبین هستند برجام و دیگر تعهدات آمریکا را به یاد بیاورند تا بیشتر با شخصیت واقعی ان آشنا شوند.

,

 

,

به گفته ماموستا نوری آن دسته از کسانی که زمان شناس و دشمن شناس نیستند و حیله و کید دشمن را نمی شناسند باید از خواب غفلت بیدار شوند.

,

 

,

وی با اشاره به جهان بینی مقام معظم رهبری و پیشگویی ایشان که فرموده بودند آمریکایی ها بد عهد هستند ، ادامه داد: امروز کشور نیاز به وحدت و هوشیاری و یکپارچگی دارد و عده ای متاسفانه همیار دشمن هستند و باید بدانند که آمریکا دوست و یار و یاور نمی شود و باید با کسانی که چشم به راه آمریکا هستند و خط نظام را متوجه نمی شوند و عدول از خط مقام معظم رهبری دارند برخورد جدی شود.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت قروه با اشاره به قرار گرفتن در فصل زمستان و آغاز جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن ما هر سال ناامید تر از سال گذشته می شود و هم اکنون چشم دیدن جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر را ندارد.

,

 

,

وی افزود: ما روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و پیشرفت علمی کشور بوده ایم و امروز جزو برترین کشورهای جهان هستیم و حرف اول خاورمیانه را میزنیم و آمریکا و اسراییل ملعون چشم دیدن این پیشرفت ها را ندارند.

,

 

,

ماموستا نوری ادامه داد: بدون شک دشمن همیشه به دنبال توطئه و دشمنی است و تا زمانی که انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی های انان ایستاده است ، آنان نیز دشمنی و کینه خود را ادامه می دهند.

,

 

,

وی افزود: دشمن با دشمنی های خود به جایی نمی رسد و آرزوی نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد.

,

 

,

به گفته  ماموستا اهل سنت قروه، امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و این نظام، نظام مادام العمری است که انشاالله پرچم ایران اسلامی را در سراسر جهان به اهتزاز در می آوریم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولین نیز باید به دنبال استفاده از توانمندی های داخلی باشند افزود: مسئولین ما باید با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروی انسانی جوان توانمند در کشور مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند و شرایط را برای رشد و پیشرفت کشور مهیا سازند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه