اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد/

حضور در ترکیب ثابت در جام ملت‌ها؛ رویای وریا

حضور در ترکیب ثابت در جام ملت‌ها؛ رویای وریا
ترکیب اولیه تیم ملی مقابل قطر که به احتمال بسیار ترکیب اصلی بازی با یمن خواهد بود نشان می دهد به احتمال زیاد مرد پرتغالی از وریا غفوری در پست دفاع راست استفاده خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ترکیب اولیه تیم ملی مقابل قطر که به احتمال بسیار ترکیب اصلی بازی با یمن خواهد بود نشان می دهد به احتمال زیاد مرد پرتغالی از وریا غفوری در پست دفاع راست استفاده خواهد کرد. وریا پیش از اینکه تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه برود، به دلیل آنچه کی‌روش فقدان توانایی‌های کافی او برای بازی در پست دفاع راست می‌دانست از فهرست نهایی تیم ملی حذف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کامبک وریا

, کامبک وریا,

بازگشت غفوری محصول اتفاقات دیگر هم بود. رامین رضاییان به رغم آنکه در جام جهانی در تمام  بازی‌ها برای تیم ملی به میدان رفت اما پس از آن تورنمنت بزرگ در صحنه بازی‌های باشگاهی فروغ قبل از جام جهانی را نداشت و حتی مدتی بی‌تیم بود. رضاییان اخیرا در ترکیب تیم الشحانیه یک گل زده و یک پاس گل داده که این آمار قابل توجهی نیست نشان دهنده افت رضاییان بعد از جام جهانی است.

,

رضاییان،بازنده جام جهانی

, رضاییان،بازنده جام جهانی,

جام جهانی که به نظر می‌رسید برای رضاییان  سکو پرتاب به تیم‌های بزرگ‌تر باشد اما هرگز این گونه نبود و او حتی نتوانست حضورش در لیگ اروپا را تداوم ببخشد. البته غفوری در تیم باشگاهی‌اش، استقلال به مانند بازی‌های ماقبل جام جهانی آماده و قبراق نبود اما عملکرد این بازیکن به گونه‌ای هم نبود که کی‌روش را متقاعد کند تا دوباره او را از فهرست نهایی کنار بگذارد.

,

وریا رامین را پشت سرگذاشت

, وریا رامین را پشت سرگذاشت,

وریا در بازی با قطر نیز جلوتر از رامین رضاییان وارد ترکیب اصلی ‌شد و نزدیک به 70 دقیقه نیز برای تیم ملی به میدان می‌رود. حضور وریا در ترکیب اصلی تیم ملی در شرایطی که تا بازی با یمن کمتر از یک هفته باقی مانده، بیانگر انتخابش به‌عنوان مدافع راست قطعی تیم ملی است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه