اخبار داغ

داوود فنایی در گفتگو با دانا:

دعوت "نیازمند" انتخاب خوب کی‌روش است/ رکوردها و نام ها مربوط به قبل است، ملاک عملکرد فعلی دروازه بان ها است

دعوت "نیازمند" انتخاب خوب کی‌روش است/ رکوردها و نام ها مربوط به قبل است، ملاک عملکرد فعلی دروازه بان ها است
داوود فنایی اظهار داشت: به هیچ عنوان از حضور پیام نیازمند در جمع دروازه بان های تیم ملی برای جام ملت های آسیا تعجب نمی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود فنایی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در پیکان به عنوان مربی دروازه‌بانان حضور داشت و نیازمند را به عنوان گلر پدیده به فوتبال معرفی کرد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا درباره دروازه‌بانانی که کی‌روش با خود به جام ملت ها برد اظهار داشت: من نه تنها از حضور پیام نیازمند در جمع دروازه بان های تیم ملی برای جام ملت های آسیا تعجب نمی کنم بلکه از قبل هم پیش بینی می کردم او به تیم ملی برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فنایی در خصوص انتخاب پیام نیازمند توسط کی‌روش خاطر نشان کرد: سال گذشته در پیکان با پیام کار کردم و او و توانایی هایش را به خوبی می شناسم. امسال هم که با سپاهان در صدر جدول است و به نظر من بردن نیازمند به جام ملت ها از انتخاب های خوب کی‌روش است. پیام با قلعه نویی رشد کرده و در این نیم فصل از بهترین دروازه بانان لیگ هجدهم بوده است.

,

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در ادامه پیرامون انتخاب دروازه بان توسط سرمربی تیم ملی تصریح کرد: به نظر من نیازمند با شایستگی انتخاب شد و خط خوردن حسین حسینی و رشید مظاهری اصلا عجیب نبود. موضوع رکوردها و نام ها مربوط به قبل است، ملاک عملکرد فعلی دروازه بان ها است. حسینی که این فصل خیلی کم برای استقلال بازی کرد و رکورد کلین شیت اش هم برای فصل گذشته بود.

,

مربی سابق دروازه بانان پیکان در مورد دروازه بانانی که خط از تیم ملی برای جام ملت ها آسیا خط خوردند تاکید کرد: مظاهری هم عملکرد خوبی در ذوب آهن نداشت و تیمش هم در جایگاه خوبی در جدول قرار ندارد. همه این ها ملاک است دیگر، به نظرم کی‌روش وضعیت آمادگی روحی و روانی دروازه بان ها را هم می بیند و انتخاب می‌کند، برای انتخاب یک دروازه بان، نباید به گذشته او کار داشت.

,

وی درباره حضور امیر عابدزاده در تیم ملی برای این تورنمنت افزود: امیر عابدزاده را هم وقتی در تیم ملی جوانان بود زیر نظر داشتم، او به هر حال توانسته در لیگ پرتغال بازی کند پس شایسته است. بیرانوند هم که در جام باشگاه های آسیا و جام جهانی عملکرد خوبی داشته و به نظرم بهترین گزینه برای دروزاه بان اول تیم ملی است. باید به انتخاب کی‌روش احترام بگذاریم و برای تک تک بچه ها آرزوی موفقیت کنیم.

,

فنایی در پایان در ارتباط با منتقدان بیرانوند گفت: کسانی که می گویند عملکرد بیرانوند به حضور جلال حسینی بستگی دارد مگر جام جهانی را ندیدند، آنجا که جلال نبود اما بیرانوند باز هم عملکرد خوبی از خود نشان داد. من به تیم کی‌روش خوش بین هستم و امیدوارم قهرمان آسیا شویم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه