اخبار داغ

در هشتمین شنبه متوالی؛

درگیری شدید در پاریس/ معترضان شعار می‌دهند: «ماکرون استعفا بده»

درگیری شدید در پاریس/ معترضان شعار می‌دهند: «ماکرون استعفا بده»
معترضان به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌ های رئیس جمهوری این کشور در هشتمین شنبه سیاه متوالی و نیز اولین شنبه سیاه در سال نو میلادی در پاریس با پلیس درگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رویترز، معترضان به اوضاع اقتصادی فرانسه و سیاست‌ های دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهوری این کشور موسوم به جلیقه زردها امروز شنبه در هشتمین شنبه سیاه متوالی و نیز اولین شنبه سیاه در سال نو میلادی در سراسر فرانسه به خیابان ها آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

منابع خبری از درگیری شدید پلیس با معترضان در پاریس خبر دادند.

,

رسانه های خبری هم اکنون به پوشش درگیری شدید میان پلیس فرانسه با معترضان خشمگین به سیاست های دولت این کشور در پاریس پرداخته اند.

,

به گزارش اکسپرس، سخنگوی دولت فرانسه معترضان را متهم کرده است که به دنبال سرنگونی دولت ماکرون هستند.

,

شمار معترضان در خیابان «شانزه‌ لیزه» و اطراف «طاق پیروزی» افزایش یافته است و جلیقه زردها شعار «ماکرون استعفا بده» را سر می دهند.

,

شهر «روان» واقع در شمال غرب فرانسه نیز صحنه درگیری پلیس با معترضان خشمگین است به نحوی که پلیس شماری از آن ها را بازداشت کرده است.

,

اسپوتنیک هم اکنون در گزارشی اعلام کرد: پلیس در پاریس پایتخت فرانسه از باتوم و گاز اشک آور برای مقابله با معترضان استفاده کرده است.

,

در تصاویر مخابره شده توسط رسانه هائی که در حال پوشش زنده این اعتراضات هستند، برخورد شدید پلیس باجلیقه زردها در پاریس مشهود است.

,

خبرگزاری فرانسه نیز هم اکنون در خبری فوری اعلام کرد: معترضان در پاریس پایتخت فرانسه برای مقابله با برخورد شدید پلیس به پرتاب بطری و سنگ به سوی نیروهای سرکوبگر می پردازند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه